Аналітична довідка про результати моніторингу та оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення за січень-березень 2017 року

19.06.2017

Вступ

 

Оцінка результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення Житомирської області за січень-березень 2017 року здійснена відповідно до доручення голови облдержадміністрації від 24.02.2016 №0931/42/2-16 «Щодо проведення моніторингу та оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення» (далі – Доручення).


Оцінка проведена за 26 показниками, визначеними у додатку 1 до Доручення, що характеризують ситуацію у соціально-економічному розвитку районів та міст обласного значення (далі – міста) за 5 напрямами (економічна ефективність, інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця, фінансова самодостатність, ефективність ринку праці, розвиток інфраструктури).


За результатами оцінки за січень-березень 2017 року визначено 3 групи районів та міст:
І група – райони і міста обласного значення, які посіли 1-5 місця;
ІІ група – 18 районів та міст обласного значення, що посіли з 6 по 23 місце;
ІІІ група – райони, що посіли п’ять останніх місць (24-28).


Аналітична довідка містить три розділи: «Результати моніторингу та оцінки за напрямами», «Результати моніторингу і оцінки по групах», «Висновки і пропозиції».


Довідково: для міст обласного значення та Житомирського району використовувався показник «Частка оснащення багатоквартирних будинків по будинковими приладами обліку теплової енергії, відсотків до загальної кількості багатоквартирних будинків, які підлягають оснащенню».

 

І. Результати моніторингу та оцінки за напрямами

 

Напрям«Економічна ефективність» включає 6 показників, які характеризують стан розвитку основних галузей реального сектору економіки (промисловість та сільське господарство).

 

Обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу за січень-березень 2017 року по області склав 7133,0 грн. У 17 районах та 2 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший у Попільнянському (187,3 грн.), Олевському (606,0 грн.), Лугинському (976,2 грн.), Черняхівському (1488,9 грн.) та Овруцькому (1616,0 грн.) районах.

 

Вищий, ніж середній по області, цей показник зафіксований у 3 районах та 3 містах, а саме: Малинському (9105,9 грн.), Новоград-Волинському (7726,7 грн.), Хорошівському (7453,0 грн.) районах та у містах Житомирі (16081,6 грн.), Малині (13527,5 грн.) і Коростені (11594,6 грн.).

 

По Бердичівському та Народицькому районах дані не оприлюднені з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну статистику» щодо конфіденційної інформації (далі – інформація конфіденційна).

 

Зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах в цілому по області за січень-березень 2017 року до січня-березня 2016 року склало 20,8%, у тому числі зменшення обсягів зафіксовано у сільгосппідприємствах 14 районів, яке варіювало від 7,1% у Брусилівському до 91,2% у Чуднівському, зростання – у сільгосппідприємствах 6 районів, яке коливалося від 15,3% у Новоград-Волинському до у 54 рази у Народицькому.

 

За станом на 01.04.2017 у порівнянні з 01.04.2016:

 

зменшення поголів'я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах в цілому по області склало2,1%. Зменшення поголів'я відбулося у 17 районах та варіювало від 0,8% у Новоград-Волинському до 23,8% у Хорошівському. Зростання поголів’я відбулося у 5 районах, а саме: у Радомишльському – у 2,2 рази, Бердичівському – на 30,0%, Лугинському – на 10,6%, Баранівському – на 5,4% та Народницькому – на 3,3%.

 

зростання поголів'я корів в сільгосппідприємствах склало в цілому по області 0,3%. Зростанняпоголів'я зафіксовано у 10 районах та коливалося від 0,2% у Чуднівському до 2,5 раза у Радомишльському, зменшення – у 12 районах, яке варіювало від 0,7% у Черняхівському до 39,9% у Хорошівському.

 

зменшення поголів'я свиней в сільгосппідприємствах склало по області 13,9%. Зменшення поголів'я зафіксовано у 5 районах, а саме: у Новоград-Волинському – на 57,6%, Любарському – на 53,8%, Малинському – на 46,2%, Ружинському – на 12,2% та Попільнянському – на 9,9%, зростання – у 10 районах та коливалося від 22,5 % у Хорошівському до у 7 разів у Олевському.

 

По Баранівському, Коростенському, Коростишівському, Овруцькому та Пулинському районах інформація конфіденційна.

 

Виробництво молока в сільгосппідприємствах за січень-березень 2017 року до січня-березня 2016 року по області збільшилося на 5,2%. Зростання виробництва зафіксовано у 15 районах, яке варіювало від 0,4% у Лугинському до 2,3 раза у Радомишльському, зменшення у 6 районах, яке коливалося від 0,1% у Коростенському до 23,7% у Народицькому.

 

Напрям«Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» включає 4 показники, які характеризують ситуацію із залученням у розвиток районів і міст обласного значення інвестиційних ресурсів та стан зовнішньої торгівлі товарами (експорт).

 

У січні-березні 2017 року обсяг капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу населення наростаючим підсумком з початку року в цілому по області склав 761,0 грн., у тому числі найбільший – зафіксовано у Попільнянському (3960,7 грн.), Коростенському (1799,8 грн.), Житомирському (1323,6 грн.), Андрушівському (1028,8 грн.) районах та місті Житомирі (1059,1 грн.), найменший – у Лугинському (27,4 грн.), Пулинському (162,3 грн.), Баранівському (271,0 грн.), Овруцькому (271,8 грн.), Коростишівському (273,7 грн.) та Олевському (312,5 грн.) районах.

 

За станом на 01.04.2017 зростання обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) до обсягу на початок 2017 року в цілому по області склало 1,6%, яке зафіксовано у всіх районах і містах та варіювало від 0,3% у Народицькому районі до 3,5% у Романівському. Не залучалися прямі іноземні інвестиції у Ружинському районі.

 

По Андрушівському, Брусилівському, Коростишівському, Лугинському, Любарському та Попільнянському районах інформація конфіденційна.

 

Обсяг прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одиницю населення наростаючим підсумком з початку інвестування за станом на 01.04.2017 в цілому по області склав 176,6 дол. США, у тому числі найбільший – у Новоград-Волинському (1098,3 дол. США), Радомишльському (315,7 дол. США), Романівському (237,9 дол. США) районах та у містах Житомирі (305,5 дол. США) і Малині (288,5 дол. США), найменший – у Чуднівському (16,0 дол. США), Андрушівському (18,1 дол. США), Народицькому (25,6 дол. США), Пулинському (26,6 дол. США) районах та місті Коростені (8,0 дол. США).

 

По Брусилівському, Лугинському та Любарському районах інформація конфіденційна.

 

В цілому по області за січень-березень 2017 року обсяг експорту товарів у розрахунку на одиницю населення становив 121,2 доларів США, у тому числі найбільший – у Овруцькому (391,9 дол. США), Житомирському (286,1 дол. США), Чуднівському (138,4 дол. США) районах та у містах Малині (280,6 дол. США), Новограді-Волинському (170,0 дол. США) і Житомирі (138,4 дол. США), найменший – у Брусилівському (2,8 дол. США.), Пулинському (4,3 дол. США), Пулинському (5,8 дол. США), Лугинському (10,6 дол. США) та Баранівському (26,5 дол. США) районах.

 

Напрям«Фінансова самодостатність» включає 3 показники, які характеризують динаміку росту доходів місцевих бюджетів та стан погашення податкового боргу.

 

У січні-березні 2017 року зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) в цілому по області у порівнянні з січнем-березнем 2016 року склало 43,1%, яке зафіксоване в усіх районах та містах і варіювало від 11,1% у Народицькому до у 2 раза у Коростенському районі.

 

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення в цілому по області у січні-березні 2017 року склали 0,856 тис. грн. У 22 районах та 3 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший – у Пулинському (0,338 тис. грн.), Баранівському (0,386 тис. грн.), Романівському (0,446 тис. грн.), Хорошівському (0,447 тис. грн.) та Бердичівському і Олевському (по 0,452 тис. грн.) районах, вищий – у Коростенському районі (1,142 тис. грн.) та містах Житомирі (1,065 тис. грн.) і Новограді-Волинському (0,861 тис. грн.).

 

Зменшення податкового боргу за грошовими зобов’язаннями платників податків без урахування податкового боргу платників податків, які перебувають у процедурах банкрутства або щодо яких судом прийнято рішення (постанову) про зупинення провадження у справі у січні-березні 2017 року проти січня-березня 2016 року загалом по області склало 0,3%, у тому числі у 12 районах та 3 містах і варіювало від 0,1% у місті Малині до 36,3% у Черняхівському районі. Зростання цього показника зафіксовано у 11 районах та 2 містах, яке коливалося від 0,7% у Олевському районі до 31,4% у Малинському.

 

Напрям«Ефективність ринку праці» включає 7 показників, які характеризують ситуацію щодо безробіття та зайнятості населення, динаміку росту середньомісячної заробітної плати штатних працівників та стан погашення заборгованості з її виплати, зростання (зменшення) населення та ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 

У січні-березні 2017 року зменшення населення до початку року в цілому по області склало 0,19%, яке зафіксоване у 21 районі та 4 містах, у тому числі найбільше – у Чуднівському (0,47%), Попільнянському (0,44%), Бердичівському (0,40%), Ємільчинському (0,39%) та Радомишльському (0,37%) районах. Приріст населення до початку року спостерігався у Житомирському (0,01%), Народицькому (0,10%) районах та місті Новограді-Волинському (0,07%).

 

В цілому по області за станом на 01.04.2017 заборгованість із виплати заробітної плати до 01.01.2017 зменшилася на 18,6%. Зменшення заборгованості зафіксоване у Коростишівському районі (на 9,1%) та у місті Житомирі (на 1,8%), зростання – у місті Коростені (на 5,2%).

 

У 22 районах та 3 містах заборгованість відсутня.

 

У січні-березні 2017 року середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника в ціломупо області склала 5096 грн. У 17 районах та 2 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший – у Романівському (3949 грн.), Любарському (4213 грн.), Пулинському (4220 грн.), Ружинському (4236 грн.), Андрушівському (4390 грн.) та Брусилівському (4443 грн.) районах, у решті районів та міст– вищий, ніж середній по області, у тому числі найбільший у Коростенському (5722 грн.), Малинському (5721 грн.), Радомишльському (5695 грн.), Житомирському (5446 грн.) районах та у місті Малині (6055 грн.).

 

У січні-березні 2017 року зростання заробітної плати штатних працівників до січня-березня 2016 рокув ціломупо області склало 47,7% та зафіксовано в усіх районах і міста, яке коливалося від 29,6% у Попільнянському районі до 73,1% у Бердичівському.

 

Темп зменшення зареєстрованих безробітних у січні-березні 2017 року до січня-березня 2016 року загалом по області склав 82,8%, який зафіксований у 21 районі та всіх містах і варіював від 95,5% у Овруцькому районі до 65,5% у Брусилівському. Одночасно темп зростання зареєстрованих безробітних зафіксовано у Любарському районі – 101,8% і Малинському – 105,1%.

 

У січні-березні 2017 року співвідношення чисельності безробітних громадян до кількості вакансій загалом по області становило 6 осіб. Вищий цей показник зафіксований у 15 районах, ніж середній по області, у тому числі найбільший – у Овруцькому (22 особи), Ємільчинському, Лугинському, Романівському, Черняхівському (по 21 особі) районах, нижчий – у 4 районах та усіх містах, у тому числі найменший – у містах Житомирі (2 особи), Бердичеві і Новограді-Волинському (по 3 особи). Відповідає середньому по області – у 4 районах (Баранівському, Коростишівському, Народицькому та Попільнянському).

 

Показник «Ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (кількість виявлених працівників без належного оформлення трудових відносин за результатами обстежень у співвідношення до кількості суб’єктів господарювання – платників ЄСВ та з урахуванням кількості осіб, працю яких легалізовано)» загалом по області за станом на 01.04.2017 склав 1,9 осіб. У 17 районах та 1 місті цей показник вищий, ніж середній по області, у тому числі найбільший – у Малинському (15,4 особи), Овруцькому (6,6 особи), Коростенському (5,9 особи), Народицькому та Романівському (4,8 особи) районах. У 6 районах та 4 містах цей показник нижчий, ніж середній по області, у тому числі найнижчий – у Ємільчинському районі та місті Коростені (по 0,4 особи), Андрушівському районі та місті Житомирі (по 0,6 особи), місті Новограді-Волинському (1,0 особа).

 

Напрям«Розвиток інфраструктури» включає 2 показники, які характеризують темпи зростання (зменшення) обсягів прийнятого в експлуатацію житла.

 

Темп зростання обсягу прийнятого в експлуатацію житла (далі – обсяг) у січні-березні 2017 року порівняно з січнем-березнем 2016 року загалом по області склав 109,3%. У 4 районах та 4 містах обсяг зріс, а саме: у Овруцькому (у 3,3 раза), Баранівському (у 3,0 раза), Бердичівському (у 2,1 раза), Олевському (на 35,1%) районах та місті Бердичеві (у 2,2 раза). У 8 районах та 1 місті зафіксовано зменшення обсягу, у тому числі найбільше – у Пулинському (на 87,7%), Попільнянському (на 58,9%), Новоград-Волинському (на 54,6%), Хорошівському (на 18,3%) районах та місті Малині (на 26,7%).

 

Обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення за січень-березень 2017 року в цілому по області становив 238,4 кв. м. У 10 районах та 2 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший у Романівському (19,0 кв. м), Пулинському (23,0 кв. м), Попільнянському (24,8 кв. м), Чуднівському (31,0 кв. м) та Новоград-Волинському (31,7 кв. м) районах, у 6 районах та 3 містах – більший, ніж середній по області, у тому числі найбільший у Житомирському (1346,5 кв. м), у Олевському (389,7 кв. м), у Коростишівському (371,2 кв. м) районах та містах Новограді-Волинському (292,1 кв. м) і Коростені (263,1 кв. м).

 

II. Результати моніторингу і оцінки по групах

 

І група

 

За результатами оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення за січень-березень 2017 року з 1 по 5 місця посіли місто Житомир (1), Житомирський район (2), місто Малин (3), місто Коростень (4) та Радомишльський район (5).

 

Перше місце міста Житомира забезпечено тим, що за 8 показниками місто зайняло з 1 по 5 місце, за 4 показниками – 6-9 місця. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямами «Економічна ефективність» (1 місце) та «Фінансова самодостатність» (5).

 

Друге місце Житомирського району забезпечено тим, що за 10 показниками район зайняв з 1 по 5 місце, за 7 показниками – 6-9 місця. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Ефективність ринку праці» (1 місце), «Розвиток інфраструктури» (1) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (4).

 

Третє місце міста Малина забезпечено тим, що за 5 показниками місто зайняло з 1 по 5 місце, за 3 показниками – 6-9 місця. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямами «Економічна ефективність» (2 місце) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (3).

 

Четверте місце міста Коростеня забезпечено тим, що за 3 показниками місто посіло з 1 по 5 місця, за 4 показниками – 6-9 місця. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямом «Економічна ефективність» (3 місце).

 

П’яте місце Радомишльського районузабезпечено тим, що за 7 показниками район зайняв з 1 по 5 місце, за 1 показником – 6-9 місця. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Економічна ефективність» (4 місце) та «Ефективність ринку праці» (5 місце).

  

ІІ група

 

Для районів і міст, що посіли з 6 по 23 місця, а саме: Коростенський район, місто Новоград-Волинський, Овруцький, Бердичівський райони, місто Бердичів, Баранівський, Олевський, Черняхівський, Попільнянський, Новоград-Волинський, Коростишівський, Брусилівський, Народицький, Андрушівський, Любарський, Чуднівський, Хорошівський, Ємільчинський райони, місця у першій п’ятірці за напрямами розподілилися таким чином:

  • за напрямом «Економічна ефективність» Олевський район посів 5 місце;
  • за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» Новоград-Волинський район посів 1 місце, Попільнянський – 2, Овруцький – 5;
  • за напрямом «Фінансова самодостатність» Коростенський район посів 1 місце, Черняхівський – 2, Попільнянський – 3, Любарський – 4;
  • за напрямом «Ефективність ринку праці» Народицький район посів 2 місце, Коростенський – 3, місто Новоград-Волинський – 4;
  • за напрямом «Розвиток інфраструктури» Овруцький район посів 2 місце, Бердичівський – 4, місто Бердичів – 5.

 

ІІІ група

 

П'ять останніх місць зайняли Романівський (24), Малинський (25), Пулинський (26), Лугинський (27) та Ружинський (28) райони.

 

24 місце Романівського району визначене 5 показниками, по яких район зайняв з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами «Економічна ефективність» (27 місце), «Ефективність ринку праці» (27), «Фінансова самодостатність» (23) та «Розвиток інфраструктури (21).

 

27 місце за напрямом «Економічна ефективність» район посів, у зв'язку із зафіксованим темпом зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах (22,1%, 22 місце) та відсутністю поголів’я свиней у сільгосппідприємствах (19-23 місце).

 

За напрямом «Ефективність ринку праці»район посів27 місце, що обумовлено найменшим у порівнянні з іншими районами і містами розміром середньомісячної заробітної плати штатного працівника (3949 грн., 28 місце), та одним з найгірших співвідношень чисельності безробітних громадян до кількості вакансій (21 особа, 24-27 місце).

 

23 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність»обумовлено одним з найменших у порівнянні з іншими районами та містами обсягом доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення (0,446 тис. грн., 26 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 21 місце у зв’язку з незафіксованим темпом зростання (зменшення) обсягу прийнятого в експлуатацію житла (18-20 місце) та незначним обсягом прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення (19,0 кв. метрів загальної площі, 21 місце).

 

25 місце Малинського району зумовлено тим, що за 9 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами: «Економічна ефективність» (28 місце), «Фінансова самодостатність» (27) і «Розвиток інфраструктури» (22-28).

 

За напрямом «Економічна ефективність» район посів 28 місце у зв'язку з відсутністю поголів’я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах (23 місце), відсутністю поголів’я корів у сільгосппідприємствах (23 місце) та відсутністю виробництва молока в сільгосппідприємствах (23 місце).

 

27 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність»обумовлено найбільшим темпом зростання податкового боргу (131,4%, 28 місце) та меншим у порівнянні з іншими районами та містами темпом зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у % до попереднього року (143,0%, 20 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 22-28 місце, що обумовлено відсутністю обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

26 місце Пулинського району обумовлено тим, що за9 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Фінансова самодостатність» (28 місце), «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (26) та «Економічна ефективність» (23).

 

28 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність»обумовлено найменшим у порівнянні з іншими районами та містами обсягом доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення (0,338 тис. грн., 28 місце) та одним з найбільших темпів зростання податкового боргу (112,7%, 26 місце).

 

За напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» 26 місце район посів у зв’язку з одним з найменших обсягів капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (162,3 грн., 27 місце), з одним з найменших обсягом експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (5,8 дол. США, 27 місце) та незначним обсягом прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (26,6 дол. США, 20 місце).

 

23 місце за напрямом «Економічна ефективність» району обумовлене відсутністю обсягу реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу (28 місце).

 

27 місце Лугинського району визначене 12 показниками, по яких район зайняв з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (27 місце), «Економічна ефективність» (26) та «Розвиток інфраструктури» (22-28).

 

27 місце район посів за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» у зв’язку з найменшим обсягом капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (27,4 грн., 28 місце), незначним серед районів і міст обсягом прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (дані конфіденційні, 26 місце), низьким обсягом експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (10,6 дол. США, 26 місце) та значним темпом зменшення обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (дані конфіденційні, 22-27 місце).

 

За напрямом «Економічна ефективність» район посів 26 місце у зв'язку з незначним обсягом реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу населення (976,2 грн., 23 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 22-28 місце, що обумовлено відсутністю обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

Останнє 28 місце Ружинського району обумовлено тим, що за7 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (28 місце) та «Розвиток інфраструктури» (22-28).

 

28 місце району за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» обумовлено відсутністю прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (28 місце) та незначним обсягом капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу населення наростаючим підсумком з початку року (338,1 грн., 20 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 22-28 місце, що обумовлено відсутністю обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

IIІ. Висновки і пропозиції

 

Висновки

У січні-березні 2017 року основними проблемами розвитку районів і міст обласного значення були такими:

 

у сфері економічного розвитку :

  • обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу у 17 районах та 2 містах менший, ніж середній по області;
  • зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах у 14 районах;
  • зменшення поголів’я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах у 17 районах;
  • зменшення поголів’я корів в сільгосппідприємствах у 12 районах;
  • зменшення поголів’я свиней в сільгосппідприємствах у 5 районах;
  • зменшення виробництва молока в сільгосппідприємствах у 6 районах;
  • у сфері інвестиційної та зовнішньоекономічної співпраці:
  • обсяг капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку року у 16 районах та 3 містах менший, ніж середній по області;
  • обсяг прямих інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку року у 13 районах та 2 містах менший, ніж середній по області;
  • обсяг експорту товарів у розрахунку на одну особу населення у 19 районах та 2 містах менший, ніж середній по області;

у фінансовій сфері:

  • темпи зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у 5 районах та 4 містах менші, ніж середній по області;
  • обсяги доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення у 22 районах та 3 містах менші, ніж середні по області; 
  • зростання у 11 районах та 2 містах обласного значення податкового боргу за грошовими зобов’язаннями платників податків без урахування податкового боргу платників податків, які перебувають у процедурах банкрутства або щодо яких судом прийнято рішення (постанову) про зупинення провадження у справі;

у сфері населення та ринку праці:

  • зменшення населення мало місце у 21 районах та 4 містах;
  • зростання заборгованості із виплати заробітної плати в 1 місті;
  • у 17 районах та 2 містах середньомісячна заробітна плата штатного працівника менша, ніж середня по області;
  • зростання у 2 районах зареєстрованих безробітних;
  • співвідношення чисельності безробітних громадян до кількості вакансійвище, ніж середнє по області у 15 районах;
  • ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення нижча, ніж середня по області у 6 районах та 4 містах;

у житлово-комунальній сфері:

  • зменшення темпу обсягу прийнятого в експлуатацію житла, до відповідного періоду попереднього року у 8 районах та 1 місті, у 1 районі житло не приймалося в експлуатацію;
  • у 10 районах та 2 містах обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення менший, ніж середній по області.

 

Пропозиції

З метою покращення ситуації у відповідних сферах рекомендувати райдержадміністраціям та виконкомам рад міст обласного значення забезпечити розгляд результатів оцінки за січень-березень 2017 року та вжити заходів щодо поліпшення ситуації по окремих напрямах роботи.

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

До уваги переселенців

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Чорнобильські дзвони, 30 років потому

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців