Аналітична довідка про результати оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення за січень-червень 2017 року

Вступ

 

Оцінка результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення Житомирської області за січень-червень 2017 року здійснена відповідно до доручення голови облдержадміністрації від 24.02.2016 №0931/42/2-16 «Щодо проведення моніторингу та оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення» (далі – Доручення).

 

Оцінка проведена за 26 показниками, визначеними у додатку 1 до Доручення, що характеризують ситуацію у соціально-економічному розвитку районів та міст обласного значення (далі – міста) за 5 напрямами (економічна ефективність, інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця, фінансова самодостатність, ефективність ринку праці, розвиток інфраструктури).

 

За результатами оцінки за січень-червень 2017 року визначено 3 групи районів та міст:

 

І група – райони і міста обласного значення, які посіли 1-5 місця;

 

ІІ група – 18 районів та міст обласного значення, що посіли з 6 по 23 місце;

 

ІІІ група – райони, що посіли п’ять останніх місць (24-28).

 

Аналітична довідка містить три розділи: «Результати моніторингу та оцінки за напрямами», «Результати моніторингу і оцінки по групах», «Висновки і пропозиції».

 

Довідково: для міст обласного значення та Житомирського району використовувався показник «Частка оснащення багатоквартирних будинків по будинковими приладами обліку теплової енергії, відсотків до загальної кількості багатоквартирних будинків, які підлягають оснащенню».

 

І. Результати моніторингу та оцінки за напрямами

 

Напрям«Економічна ефективність» включає 6 показників, які характеризують стан розвитку основних галузей реального сектору економіки (промисловість та сільське господарство).

 

Обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу за січень-червень 2017 року по області склав 14091,3 грн. У 16 районах та 2 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший у Попільнянському (451,4 грн.), Олевському (1235,6 грн.), Лугинському (1679,6 грн.), Черняхівському (3027,3 грн.) та Овруцькому (3205,5 грн.) районах.

 

 

Вищий, ніж середній по області, цей показник зафіксований у 4 районах та 3 містах, а саме: Малинському (22264,7 грн.), Хорошівському (21927,9 грн.), Новоград-Волинському (18101,6 грн.) районах та у містах Житомирі (28467,3 грн.), Малині (28047,5 грн.) і Коростені (23006,1 грн.).

 

По Бердичівському та Народицькому районах дані не оприлюднені з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну статистику» щодо конфіденційної інформації (далі – інформація конфіденційна).

 

Зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах в цілому по області за січень-червень 2017 року до січня-червня 2016 року склало 11,9%, у тому числі зменшення обсягів зафіксовано у сільгосппідприємствах 12 районів, яке варіювало від 15,4% у Ружинському до 84,9% у Чуднівському, зростання – у сільгосппідприємствах 10 районів, яке коливалося від 3,9% у Коростенському до у 2 рази у Баранівському.

 

По Радомишлькому району інформація конфіденційна.

 

За станом на 01.07.2017 у порівнянні з 01.07.2016 :

 

зменшення поголів'я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах в цілому по області склало2,8%. Зменшення поголів'я відбулося у 17 районах та варіювало від 0,1% у Новоград-Волинському до 34,2% у Хорошівському, зростання – у 5 районах, а саме: у Радомишльському – у 2,2 раза, Лугинському – на 11,3%, Народницькому – на 5,1%, Баранівському – на 4,7% та Брусилівському – на 1,9%.

 

По Малинському району інформація конфіденційна.

 

зростання поголів'я корів в сільгосппідприємствах склало в цілому по області 0,3%. Зростанняпоголів'я зафіксовано у 8 районах та коливалося від 0,5% у Житомирському до 2,4 раза у Радомишльському, зменшення – у 12 районах, яке варіювало від 1,3% у Попільнянському до 38,9% у Хорошівському. У Новоград-Волинському та Черняхівському районах поголів’я залишилося без змін.

 

По Малинському району інформація конфіденційна.

 

зменшення поголів'я свиней в сільгосппідприємствах склало по області 18,9%. Зменшення поголів'я зафіксовано у 7 районах, а саме: у Любарському – на 76,5%, Малинському – на 62,9%, Новоград-Волинському – на 50,2%, Андрушівському – на 15,9% та Попільнянському – на 14,8%, зростання – у 5 районах та коливалося від 34,8% у Житомирському до у 3 рази у Чуднівському.

 

По Баранівському, Брусилівському, Коростенському, Коростишівському, Овруцькому та Пулинському районах інформація конфіденційна.

 

Виробництво молока в сільгосппідприємствах за січень-червень 2017 року до січня-червня 2016 року по області збільшилося на 4,6%. Зростання виробництва зафіксовано у 12 районах, яке варіювало від 1,7% у Ружинському до 2,5 раза у Радомишльському, зменшення у 10 районах, яке коливалося від 0,9% у Чуднівському до 39,9% у Хорошівському.

 

Напрям«Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» включає 4 показники, які характеризують ситуацію із залученням у розвиток районів і міст обласного значення інвестиційних ресурсів та стан зовнішньої торгівлі товарами (експорт).

 

У січні-червні 2017 року обсяг капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу населення наростаючим підсумком з початку року в цілому по області склав 1960,0 грн., у тому числі найбільший – зафіксовано у Попільнянському (11657,0 грн.), Коростенському (6306,7 грн.), Житомирському (3003,6 грн.), Романівському (2502,5 грн.) районах та місті Житомирі (2729,0 грн.), найменший – у Лугинському (97,0 грн.), Пулинському (267,6 грн.), Олевському (509,2 грн.), Овруцькому (608,1 грн.) районах та місті Бердичеві (599,6 грн.)

 

За станом на 01.07.2017 зростання обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) до обсягу на початок 2017 року в цілому по області склало 5,2%, яке зафіксовано у 17 районах та всіх містах і варіювало від 0,1% у Попільнянському районі до 23,4% у Коростенському. Зменшення цього показника зафіксовано у Коростишівському районі на 37,0% та Хорошівському на 8,6%. Не залучалися прямі іноземні інвестиції у Ружинському районі.

 

По Брусилівському, Лугинському та Любарському районах інформація конфіденційна.

 

Обсяг прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одиницю населення наростаючим підсумком з початку інвестування за станом на 01.07.2017 в цілому по області склав 182,7 дол. США, у тому числі найбільший – у Новоград-Волинському (1164,7 дол. США), Радомишльському (326,2 дол. США), Романівському (252,6 дол. США) районах та у містах Житомирі (314,2 дол. США) і Малині (297,7 дол. США), найменший – у Чуднівському (16,2 дол. США), Андрушівському (18,2 дол. США), Коростишівському (22,9 дол. США), Народицькому (25,8 дол. США) районах та місті Коростені (7,9 дол. США).

 

По Брусилівському, Лугинському та Любарському районах інформація конфіденційна.

 

В цілому по області за січень-червень 2017 року обсяг експорту товарів у розрахунку на одиницю населення становив 231,9 доларів США, у тому числі найбільший – у Житомирському (535,7 дол. США), Овруцькому (449,4 дол. США) районах та у містах Малині (571,7 дол. США), Новограді-Волинському (298,2 дол. США) і Житомирі (294,8 дол. США), найменший – у Пулинському (15,3 дол. США), Лугинському (27,9 дол. США), Брусилівському (53,2 дол. США.), Радомишльському (61,2 дол. США) та Баранівському (65,0 дол. США) районах.

 

Напрям«Фінансова самодостатність» включає 3 показники, які характеризують динаміку росту доходів місцевих бюджетів та стан погашення податкового боргу.

 

У січні-червні 2017 року зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) в цілому по області у порівнянні з січнем-червнем 2016 року склало 44,9%, яке зафіксоване в усіх районах та містах і варіювало від 17,5% у Народицькому до у 1,7 раза у Коростенському районі.

 

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення в цілому по області у січні-червні 2017 року склали 1,879 тис. грн. У 22 районах та 4 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший – у Пулинському (0,723 тис. грн.), Баранівському (0,790 тис. грн.), Ємільчинському (0,899 тис. грн.), Лугинському (0,920 тис. грн.) і Олевському (0,929 тис. грн.) районах, вищий – у Коростенському (2,089 тис. грн.), Житомирському (1,707 тис. грн.) районах та містах Житомирі (2,247 тис. грн.), Новограді-Волинському (1,813 тис. грн.) і Коростені (1,766 тис. грн.).

 

Зростання податкового боргу за грошовими зобов’язаннями платників податків без урахування податкового боргу платників податків, які перебувають у процедурах банкрутства або щодо яких судом прийнято рішення (постанову) про зупинення провадження у справі (далі – податковий борг) у січні-червні 2017 року проти січня-червня 2016 року загалом по області склало 0,9%, у тому числі у 13 районах та 3 містах і варіювало від 0,1% у місті Житомирі до 34,2% у Житомирському районі. Зменшення податкового боргу зафіксовано у 10 районах та 2 містах, яке коливалося від 0,3% у Бердичівському районі до 44,8% у Черняхівському.

 

Напрям«Ефективність ринку праці» включає 7 показників, які характеризують ситуацію щодо безробіття та зайнятості населення, динаміку росту середньомісячної заробітної плати штатних працівників та стан погашення заборгованості з її виплати, зростання (зменшення) населення та ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 

У січні-червні 2017 року зменшення населення до початку року в цілому по області склало 0,4%, яке зафіксоване у 22 районах та 4 містах, у тому числі найбільше – у Чуднівському (0,98%), Бердичівському (0,94%), Попільнянському (0,89%), Ружинському (0,83%) та Ємільчинському (0,72%) районах. Приріст населення до початку року спостерігався у Народицькому районі (0,30%) та місті Новограді-Волинському (0,12%).

 

В цілому по області за станом на 01.07.2017 заборгованість із виплати заробітної плати до 01.01.2017 зменшилася на 22,5%. Зменшення заборгованості зафіксоване у Коростишівському районі (на 86,7%) та у містах Житомирі (на 1,8%) і Коростені (на 0,8%).

 

У 22 районах та 3 містах заборгованість відсутня.

 

У січні-червні 2017 року середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника в ціломупо області склала 5760 грн. У 17 районах та 2 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший – у Романівському (4492 грн.), Ружинському (4830 грн.), Ємільчинському (4928 грн.), Лугинському (4937 грн.) та Любарському (5520 грн.) районах, вищий, ніж середній по області у решті районів та міст, у тому числі найбільший у Малинському (6876 грн.), Коростенському (6770 грн.), Радомишльському (6343 грн.) районах та у місті Малині (6404 грн.) та Житомирі (6102 грн.).

 

У січні-червні 2017 року зростання заробітної плати штатних працівників до січня-червня 2016 рокув ціломупо області склало 43,6% та зафіксовано в усіх районах і міста, яке коливалося від 21,6% у Ємільчинському районі до 68,9% у Пулинському.

 

Темп зменшення зареєстрованих безробітних у січні-червні 2017 року до січня-червня 2016 року загалом по області склав 83,8%, який зафіксований у 21 районі та всіх містах і варіював від 98,5% у Любарському районі до 65,9% у місті Новоград-Волинському. Одночасно темп зростання зареєстрованих безробітних зафіксовано у Олевському (108,3%) і Малинському (108,1%) районах.

 

У січні-червні 2017 року співвідношення чисельності безробітних громадян до кількості вакансій загалом по області становило 5 осіб. Вищий, ніж середній по області цей показник зафіксований у 20 районах, у тому числі найбільший – у Брусилівському (78 осіб), Ємільчинському та Любарському (по 27 осіб), Попільнянському (26 осіб) та Чуднівському (24 особи) районах, нижчий – у 2 районах та усіх містах, у тому числі найменший – у місті Житомирі (1 особа), Житомирському районі, містах Бердичеві, Коростені і Новограді-Волинському (по 2 особи), відповідає середньому по області – у Коростенському районі.

 

Показник «Ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (кількість виявлених працівників без належного оформлення трудових відносин за результатами обстежень у співвідношення до кількості суб’єктів господарювання – платників ЄСВ та з урахуванням кількості осіб, працю яких легалізовано)» загалом по області за станом на 01.07.2017 склав 3,7 осіб. У 21 районі та усіх містах цей показник вищий, ніж середній по області, у тому числі найбільший – у Народицькому (19,3 особи), Коростишівському (9,9 особи), Черняхівському (9,5 особи), Олевському (9,3 особи) та Новоград-Волинському (9,2 особи) районах. У 2 районах цей показник нижчий, ніж середній по області, а саме: Житомирському районі (2,3 особи) та Бердичівському (3,4 особи).

 

Напрям«Розвиток інфраструктури» включає 2 показники, які характеризують темпи зростання (зменшення) обсягів прийнятого в експлуатацію житла.

 

Темп зростання обсягу прийнятого в експлуатацію житла (далі – обсяг) у січні-червні 2017 року порівняно з січнем-червнем 2016 року загалом по області склав 115,2%. У 15 районах та 3 містах обсяг зріс, у тому числі найбільше – у Ємільчинському (у 6,8 раза), Коростенському (у 3,1 раза), Черняхівському (у 2,2 раза), Бердичівському (у 1,9 раза) та Баранівському (у 1,8 раза) районах. У 1 районі та 2 містах зафіксовано зменшення обсягу, а саме: у Пулинському районі (на 95,5%) та містах Бердичеві (на 71,9%) і Новоград-Волинському (на 16,4%).

 

Обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення за січень-червень 2017 року в цілому по області становив 604,9 кв. м. У 14 районах та 4 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший у Пулинському (23,0 кв. м), Попільнянському (82,9 кв. м), Андрушівському (93,1 кв. м), Новоград-Волинському (100 кв. м.) та Баранівському (105,9 кв. м) районах, більший, ніж середній по області, у 3 районах та 1 місті, а саме: у Коростишівському (852,5 кв. м), Черняхівському (631,8 кв. м. ) та Олевському (611,8 кв. м.) районах і місті Житомирі (981,3 кв. м.).

 

II. Результати моніторингу і оцінки по групах

 

І група

 

За результатами оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення за січень-червень 2017 року з 1 по 5 місця посіли місто Житомир (1), місто Малин (2), місто Коростень (3) Коростенський район (4) та місто Коростень (5).

 

Перше місце міста Житомира забезпечено тим, що за 10 показниками місто зайняло з 1 по 5 місце, за 1 показником – 6-9 місця. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямами «Економічна ефективність» (1 місце) та «Фінансова самодостатність» (4).

 

Друге місце міста Малина забезпечено тим, що за 4 показниками місто зайняло з 1 по 5 місце, за 4 показниками – 6-9 місця. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямами «Економічна ефективність» (2 місце) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (3).

 

Третє місце Житомирського району забезпечено тим, що за 7 показниками район зайняв з 1 по 5 місце, за 6 показниками – 6-9 місця. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Розвиток інфраструктури» (1 місце), «Ефективність ринку праці» (2) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (4).

 

Четверте місце Коростенського району забезпечено тим, що за 7 показниками район посів з 1 по 5 місця, за 2 показниками – 6-9 місця. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Фінансова самодостатність» (1 місце), «Ефективність ринку праці» (3), «Розвиток інфраструктури» (4) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (5).

 

П’яте місце міста Коростенязабезпечено тим, що за 3 показниками місто зайняло з 1 по 5 місце, за 5 показниками – 6-9 місця. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямом «Економічна ефективність» (3 місце).

 

ІІ група

 

Для районів і міст, що посіли з 6 по 23 місця, а саме: Черняхівський, Радомишльський, Новоград-Волинський, Попільнянський та Ємільчинський райони, місто Новоград-Волинський, Коростишівський, Баранівський та Брусилівський райони, місто Бердичів, Бердичівський, Андрушівський, Любарський, Овруцький, Олевський, Малинський, Чуднівський та Романівський райони, місця у першій п’ятірці за напрямами розподілилися таким чином:

 

за напрямом «Економічна ефективність» Радомишльський район посів 4 місце, Баранівський – 5;

 

за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» Новоград-Волинський район посів 1 місце, Попільнянський – 2;

 

за напрямом «Фінансова самодостатність» Черняхівський район посів 2 місце, Любарський – 3, Попільнянський – 5;

 

за напрямом «Ефективність ринку праці» Новоград-Волинський район посів 4 місце, Радомишльський – 5;

 

за напрямом «Розвиток інфраструктури» Ємільчинський район посів 2 місце, Черняхівський – 3, Коростишівський – 5.

 

ІІІ група

 

П'ять останніх місць зайняли Народицький (24), Хорошівський (25), Пулинський (26), Ружинський (27) та Лугинський (28) райони.

 

24 місце Народицького району визначене 9 показниками, по яких район зайняв з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами «Фінансова самодостатність» (28 місце) та «Розвиток інфраструктури (24-28).

 

28 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність»обумовлено найбільшим темпом зростання податкового боргу (117,5%, 28 місце) та меншим у порівнянні з іншими районами та містами темпом зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) (118,5%, 24 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 24-28 місце, що обумовлено відсутністю обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

25 місце Хорошівського району визначене 9 показниками, по яких район зайняв з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами «Фінансова самодостатність» (26 місце), «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (23) та «Економічна ефективність» (21).

 

26 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність»обумовлено меншим у порівнянні з іншими районами та містами темпом зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) (132,5%, 24 місце) та низьким обсягом доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення (0,966 тис. грн., 22-23 місце).

 

За напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» район посів 23 місце у зв’язку з зафіксованим темпом зменшення обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (91,4%, 26 місце) та низьким обсягом експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (96,8 дол. США, 21 місце).

 

21 місце за напрямом «Економічна ефективність» район посів, у зв'язку із зафіксованим темпами зменшення поголів’я корів у сільгосппідприємствах (61,1%, 23 місце), поголів’я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах (65,8%, 22 місце), виробництва молока в сільгосппідприємствах (60,1%, 22 місце) та темпом зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах (40,5%, 20 місце).

 

26 місце Пулинського району обумовлено тим, що за9 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Економічна ефективність» (25 місце), «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (25), «Фінансова самодостатність» (24) та «Розвиток інфраструктури» (23).

 

25 місце за напрямом «Економічна ефективність» району обумовлене відсутністю обсягу реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу (28 місце) та зафіксованим темпом зменшення поголів’я корів у сільгосппідприємствах (87,1%, 20 місце).

 

За напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» 25 місце район посів у зв’язку з найменшим обсягом експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (15,3 дол. США, 28 місце) та одним з найменших обсягів капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (267,6 грн., 27 місце).

 

24 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність»обумовлено найменшим у порівнянні з іншими районами та містами обсягом доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення (0,723 тис. грн., 28 місце) та темпом зростання податкового боргу (109,9%, 21 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 23 місце, що обумовлено зафіксованим темпом зменшення обсягу прийнятого в експлуатацію житла (4,5%, 21 місце) та обсягом прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб. населення (23 кв. м.).

 

27 місце Ружинського району обумовлено тим, що за8 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (28 місце), «Розвиток інфраструктури» (24-28) та «Ефективність ринку праці» (20).

 

28 місце району за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» обумовлено відсутністю прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (28 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 24-28 місце, що обумовлено відсутністю обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

20 місце району за напрямом «Ефективність ринку праці» обумовлено одними з найменших у порівнянні з іншими районами і містами розміром середньомісячної заробітної плати штатного працівника (4830 грн., 27 місце), зменшенням населення (0,83%, 25 місце) та співвідношенням чисельності безробітних громадян до кількості вакансій (18 осіб, 21-22 місце).

 

Останнє 28 місце Лугинського району визначене 12 показниками, по яких район зайняв з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами «Економічна ефективність» (26 місце), «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (26), «Розвиток інфраструктури» (24-28) та «Ефективність ринку праці» (21).

 

За напрямом «Економічна ефективність» район посів 26 місце у зв'язку з незначним обсягом реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу населення (1679,6 грн., 23 місце) та зафіксованим темпом зменшення поголів’я корів у сільгосппідприємствах (86,6%, 21 місце).

 

26 місце район посів за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» у зв’язку з найменшим обсягом капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (97,0 грн., 28 місце), низьким обсягом експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (27,9 дол. США, 27 місце), незначним серед районів і міст обсягом прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (дані конфіденційні, 26 місце) та значним темпом зменшення обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (дані конфіденційні, 25 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 24-28 місце, що обумовлено відсутністю обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

21 місце за напрямом «Ефективність ринку праці» обумовлено одними з найменших у порівнянні з іншими районами і містами розміром середньомісячної заробітної плати штатного працівника (4937 грн., 25 місце) та темпом зменшення зареєстрованих безробітних (89,2%, 21 місце).

 

IIІ. Висновки і пропозиції

 

Висновки

 

У січні-червні 2017 року основними проблемами розвитку районів і міст обласного значення були такими:

 

у сфері економічного розвитку :

 

обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу у 16 районах та 2 містах менший, ніж середній по області;

 

зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах у 12 районах;

 

зменшення поголів’я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах у 17 районах;

 

зменшення поголів’я корів в сільгосппідприємствах у 12 районах;

 

зменшення поголів’я свиней в сільгосппідприємствах у 7 районах;

 

зменшення виробництва молока в сільгосппідприємствах у 10 районах;

 

у сфері інвестиційної та зовнішньоекономічної співпраці:

 

обсяг капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку року у 16 районах та 4 містах менший, ніж середній по області;

 

темп зменшення обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у 2 районах;

 

обсяг прямих інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку року у 17 районах та 2 містах менший, ніж середній по області;

 

обсяг експорту товарів у розрахунку на одну особу населення у 17 районах та 1 місті менший, ніж середній по області;

 

у фінансовій сфері:

 

темпи зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у 9 районах та 4 містах менші, ніж середній по області;

 

обсяги доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення у 22 районах та 4 містах менші, ніж середні по області;

 

зростання у 13 районах та 3 містах обласного значення податкового боргу за грошовими зобов’язаннями платників податків без урахування податкового боргу платників податків, які перебувають у процедурах банкрутства або щодо яких судом прийнято рішення (постанову) про зупинення провадження у справі;

 

у сфері населення та ринку праці:

 

зменшення населення мало місце у 22 районах та 4 містах;

 

у 17 районах та 2 містах середньомісячна заробітна плата штатного працівника менша, ніж середня по області;

 

зростання у 2 районах темпу зареєстрованих безробітних;

 

співвідношення чисельності безробітних громадян до кількості вакансійвище, ніж середнє по області у 20 районах;

 

ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення нижча, ніж середня по області у 2 районах та 5 містах;

 

у житлово-комунальній сфері:

 

зменшення темпу обсягу прийнятого в експлуатацію житла, до відповідного періоду попереднього року у 1 районі та 2 містах;

 

у 14 районах та 4 містах обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення менший, ніж середній по області.

 

Пропозиції

 

З метою покращення ситуації у відповідних сферах доручити головам райдержадміністрацій та рекомендувати міським головам міст обласного значення забезпечити розгляд результатів оцінки за січень-червень 2017 року та вжити заходів щодо поліпшення ситуації по окремих напрямах роботи.

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців