Аналітична довідка про результати оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення за січень-червень 2018 року

Оцінка результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення Житомирської області за січень-червень 2018 року здійснена відповідно до доручення голови облдержадміністрації від 24.02.2016 №0931/42/2-16 «Щодо проведення моніторингу та оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення» (далі – Доручення).

 

Оцінка проведена за 26 показниками, визначеними у додатку 1 до Доручення, що характеризують ситуацію у соціально-економічному розвитку районів та міст обласного значення (далі – міста) за 5 напрямами (економічна ефективність, інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця, фінансова самодостатність, ефективність ринку праці, розвиток інфраструктури).

 

За результатами оцінки за січень-червень 2018 року визначено 3 групи районів та міст:

 

І група – райони і міста обласного значення, які посіли 1-5 місця;

 

ІІ група – райони та міста обласного значення, що посіли з 6 по 23 місце;

 

ІІІ група – райони, що посіли п’ять останніх місць (24-28).

 

Аналітична довідка містить три розділи: «Результати моніторингу та оцінки за напрямами», «Результати моніторингу та оцінки по групах», «Висновки і пропозиції».

 

Довідково: для міст обласного значення та Житомирського району використовувався показник «Частка оснащення багатоквартирних будинків побудинковими приладами обліку теплової енергії, відсотків до загальної кількості багатоквартирних будинків, які підлягають оснащенню».

 

І. Результати моніторингу та оцінки за напрямами

 

Напрям«Економічна ефективність» включає 6 показників, які характеризують стан розвитку основних галузей реального сектору економіки (промисловість та сільське господарство).

 

Обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу за січень-червень 2018 року в цілому по області склав 17152,5 грн. У 17 районах та місті Новоград-Волинському цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший у Бердичівському (1420,0 грн.), Лугинському (1534,6 грн.), Олевському (1745,2 грн.), Народицькому (2641,4 грн.) та Попільнянському (3335,5 грн.) районах. Вищий, ніж середній по області цей показник зафіксований у 5 районах та 4 містах, у тому числі найнижчий у Хорошівському (30900,2 грн.) і Малинському (27627,5 грн.) районах та у містах Малині (33369,3 грн.), Житомирі (31652,6 грн.) і Коростені (28343,4 грн.).

 

Обсяг реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах в ціломупо області за січень-червень 2018 року до січня-червня 2017 року збільшився на 6,3%. Зростання обсягу зафіксовано у сільгосппідприємствах 7 районів, яке, а саме: у Коростенському – у 3,6 раза, Радомишльському – у 1,8 раза, Черняхівському – у 1,6 раза, Романівському – у 1,5 раза, Чуднівському – на 31,3%, Новоград-Волинському – на 26,0%, Ружинському – на 15,2%, зменшення – у сільгосппідприємствах 14 районів, яке варіювало від 5,4% у Овруцькому до 87,4% у Любарському.

 

По Малинському та Олевському районах дані не оприлюднені з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну статистику» щодо конфіденційної інформації (далі – інформація конфіденційна).

 

За станом на 01.07.2018 у порівнянні з 01.01.2018:

 

зменшення поголів'я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах в цілому по області склало0,7%, у тому числі у 12 районах, яке варіювало від 1,7% у Овруцькому до 23,1% у Олевському. Зростання відбулося у 10 районах, яке варіювало від 1,9% у Черняхівському до 22,1% у Народицькому.

 

По Малинському районі інформація конфіденційна.

 

зростання поголів'я корів в сільгосппідприємствах склало в цілому по області 3,8%. Зростанняпоголів'я зафіксовано у 16 районах і коливалося від 0,6% у Новоград-Волинському до у 1,5 раза у Бердичівському, зменшення – у 6 районах, а саме: Черняхівському – на 1,5%, Любарському – на 1,8%, Романівському – на 13,3%, Пулинському – на 14,3%, Чуднівському – на 15,3%, Коростишівському – на 21,9%.

 

По Малинському районі інформація конфіденційна.

 

зменшення поголів'я свиней в сільгосппідприємствах склало в цілому по області 9,4%, у тому числі у 4 районах, а саме: у Любарському – на 82,1%, Черняхівському – на 42,4%, Хорошівському – на 35,8% та Ружинському – на 0,4%. Зростання поголів’я відбулося у Попільнянському районі на 10,5%.

 

По Андрушівському, Баранівському, Бердичівському, Брусилівському, Житомирському, Коростенському, Новоград-Волинському, Овруцькому, Олевському та Чуднівському районах інформація конфіденційна.

 

Виробництво молока в сільгосппідприємствах за січень-червень 2018 року до січня-червня 2017 року в цілому по області збільшилося на 4,7%, у тому числі у 12 районах, яке варіювало від 2,8% у Овруцькому до у 2,1 раза у Бердичівському. Зменшення виробництва молока відбулося у 10 районах, яке коливалося від 1,3% у Новоград-Волинському до 2,1 раза у Бердичівському.

 

Напрям«Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» включає 4 показники, які характеризують ситуацію із залученням у розвиток районів і міст обласного значення інвестиційних ресурсів та стан зовнішньої торгівлі товарами (експорт).

 

У січні-червні 2018 року обсяг капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу населення наростаючим підсумком з початку року в цілому по області склав 2309,6 грн., у тому числі найбільший – у Попільнянському (9224,8 грн.), Малинському (7697,0 грн.), Хорошівському (4412,0 грн.), Житомирському (3862,0 грн.) районах та місті Житомирі (3498,3 грн.), найменший – у Лугинському (385,4 грн.), Ємільчинському (693,3 грн.), Пулинському (737,5 грн.), Овруцькому (764,4 грн.) районах та місті Бердичеві (618,8 грн.).

 

За станом на 01.07.2018 зростання обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) до обсягу на початок 2018 року в цілому по області склало 1,3%, у тому числі у 10 районах та 2 містах, яке варіювало від 0,3% у місті Житомирі до у 1,5 раза у Малинському районі. Зменшення обсягу зафіксовано у 6 районах та 2 містах, а саме: у Коростенському – на 25,7%, Новоград-Волинському – на 2,1%, Романівському – на 2,0%, Пулинському – на 1,3%, Баранівському – на 1,0%, Черняхівському – на 0,5% районах та містах Коростені – на 1,9%, і Новоград-Волинському – на 1,8%.

 

По Брусилівському, Ємільчинському, Лугинському, Любарському, Народицькому та Попільнянському районах інформація конфіденційна.

 

Обсяг прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одиницю населення наростаючим підсумком з початку інвестування за станом на 01.07.2018 в цілому по області склав 185,9 дол. США, у тому числі найбільший – у Новоград-Волинському (1198,6 дол. США), Радомишльському (357,6 дол. США), Романівському (261,3 дол. США) районах та у містах Житомирі (318,4 дол. США) і Малині (297,1 дол. США), найменший – у Коростишівському (18,3 дол. США), Андрушівському (18,4 дол. США), Чуднівському (19,3 дол. США), Пулинському (28,7 дол. США) районах та місті Коростені (8,3 дол. США).

 

По Брусилівському, Ємільчинському, Лугинському, Любарському, Народицькому та Попільнянському районах інформація конфіденційна.

 

В цілому по області за січень-червень 2018 року обсяг експорту товарів у розрахунку на одиницю населення становив 275,4 доларів США, у тому числі найбільший – у Житомирському (832,0 дол. США), Черняхівському (383,5 дол. США), Попільнянському (364,6 дол. США) районах та в містах Малині (687,4 дол. США) і Новограді-Волинському (354,2 дол. США), найменший – у Бердичівському (27,1 дол. США), Пулинському (31,0 дол. США), Радомишльському (62,7 дол. США), Лугинському (77,0 дол. США) та Баранівському (84,7 дол. США.) районах.

 

Напрям«Фінансова самодостатність» включає 3 показники, які характеризують динаміку росту доходів місцевих бюджетів та стан погашення податкового боргу.

 

У січні-червні 2018 року зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) в цілому по області у порівнянні з січнем-червнем 2017 року склало 20,7%, яке зафіксоване в усіх районах та містах і варіювало від 11,5% у Коростишівському до 37,5% у Андрушівському районі.

 

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення в цілому по області у січні-червні 2018 року склали 2,285 тис. грн. У 22 районах та 4 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший – у Пулинському (0,915 тис. грн.), Баранівському (1,059 тис. грн.), Лугинському (1,078 тис. грн.), Олевському (1,125 тис. грн.) і Ємільчинському (1,131 тис. грн.) районах, вищий – у Коростенському (2,598 тис. грн.) районі та місті Житомирі (2,762 тис. грн.).

 

Зростання податкового боргу за грошовими зобов’язаннями платників податків без урахування податкового боргу платників податків, які перебувають у процедурах банкрутства або щодо яких судом прийнято рішення (постанову) про зупинення провадження у справі (далі – податковий борг) у січні-червні 2018 року проти січня-червня 2017 року загалом по області склало 14,8%, у тому числі у 13 районах та усіх містах і варіювало від 0,2% у Попільнянському районі до у 1,7 раза у місті Коростені. Зменшення податкового боргу зафіксовано у 10 районах, яке варіювало від 6,6% у Брусилівському районі до 35,5% у Малинському та Пулинському.

 

Напрям«Ефективність ринку праці» включає 7 показників, які характеризують ситуацію щодо безробіття та зайнятості населення, динаміку росту середньомісячної заробітної плати штатних працівників та стан погашення заборгованості з її виплати, зростання (зменшення) населення та ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 

У січні-червні 2018 року зменшення населення до початку року в цілому по області склало 0,41%, яке зафіксоване у 23 районах та усіх містах, у тому числі найбільше – у Ружинському (1,06%), Коростенському (0,95%), Лугинському (0,86%), Чуднівському (0,77%) та Новоград-Волинському (0,72%) районах. У Житомирському районі зафіксовано зростання населення на 0,11%.

 

В цілому по області за станом на 01.07.2018 заборгованість із виплати заробітної плати до 01.01.2018 зросла на 40,3%, у тому числі у містах Коростені і Житомирі на 0,4% та 10,8% відповідно.

 

У всіх районах та решті міст заборгованістьвідсутня.

 

У IІ кварталі 2018 року середньомісячна заробітна плата штатного працівника в ціломупо області склала 7382 грн. У 17 районах та 2 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший – у Ружинському (5863 грн.), Лугинському (6038 грн.), Романівському (6096 грн.), Пулинському (6162 грн.) та Брусилівському (6288 грн.) районах, вищий, ніж середній по області – у решті районів та міст, у тому числі найбільший у Малинському (9055 грн.), Коростенському (8550 грн.), Радомишльському (7991 грн.), Житомирському (7958 грн.) районах та у місті Коростені (8079 грн.).

 

У IІ кварталі 2018 року зростання заробітної плати штатних працівників до ІІ кварталу 2017 рокув ціломупо області склало 28,2 %, яке зафіксовано в усіх районах і міста та коливалося від 16,0% у Брусилівському районі до 38,5% у Ємільчинському.

 

Темп зменшення зареєстрованих безробітних у січні-червні 2018 року до січня-червня 2017 року загалом по області склав 91,2%, який зафіксований у 17 районах та 4 містах і варіював від 97,3% у Любарському районі до 80,0% у місті Новоград-Волинському. Одночасно темп зростання зареєстрованих безробітних зафіксовано у 6 районах та місті Житомирі, який варіював від 100,6% у Житомирському районі до 118,8% у Радомишльському.

 

У січні-червні 2018 року співвідношення чисельності безробітних громадян до кількості вакансій загалом по області становило 4 особи. Вищий, ніж середній по області, цей показник зафіксований у 20 районах, у тому числі найбільший – у Пулинському (38 осіб), Ємільчинському (35 осіб), Ружинському (22 особи), Любарському (19 осіб) та Чуднівському (16 осіб), нижчий,ніж середній по областіу місті Житомирі і Новоград-Волинському (по 1 особі), Житомирському, Новоград-Волинському районах, містах Бердичеві і Коростені (по 2 особи).

 

Показник «Ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (кількість виявлених працівників без належного оформлення трудових відносин за результатами обстежень у співвідношенні до кількості суб’єктів господарювання – платників ЄСВ та з урахуванням кількості осіб, працю яких легалізовано)» загалом по області за станом на 01.07.2018 склав 3,7 особи. У 21 районі та 2 містах цей показник вищий, ніж середній по області, у тому числі найбільший – у Ємільчинському (8,8 особи), Олевському (8,5 особи), Попільнянському (8,3 особи), Радомишльському (8,2 особи) та Коростенському (7,8 особи) районах, нижчий, ніж середній по області – у Андрушівському та Житомирському районах (по 2,9 особи), містах Житомирі (0,6 особи), Новоград-Волинському (1,6 особи).

 

Напрям«Розвиток інфраструктури» включає 2 показники, які характеризують темпи зростання (зменшення) обсягів прийнятого в експлуатацію житла.

 

Обсяг прийнятого в експлуатацію житла у січні-червні 2018 року порівняно з січнем-червнем 2017 року зменшився загалом по області на 26,0%. У 8 районах та 4 містах зафіксовано зменшення обсягу, яке варіювало від 7,3% у місті Коростені до 65,0% у Ємільчинському районі. У 9 районах та місті Коростені обсяг зріс, у тому числі найбільше – у Попільнянському (у 10,9 раза), у Пулинському (у 5,4 раза), Малинському (у 3,1 раза) та Олевському (у 1,9 раза) районах та місті Житомирі (3,0 рази).

 

Обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення за січень-червень 2018 року в цілому по області становив 331,5 кв. м. У 15 районах та 3 містах цей показник менший, ніж середній по області, у тому числі найменший уБаранівському (28,7 кв. м), Андрушівському (29,2 кв. м), Романівському (42,0 кв. м) та Ємільчинському (59,6 кв. м) районах та місті Бердичеві (49,8 кв. м), більший, ніж середній по області – у 5 районах і 2 містах, у тому числі найбільший у Житомирському (1736,0 кв. м), Олевському (831,4 кв. м. ), Черняхівському (348,0 кв. м. ) районах та містах Новоград-Волинському (704,1 кв. м.) і Житомирі (383,2 кв. м. ).

 

II. Результати моніторингу та оцінка по групах

 

І група

 

За результатами оцінки результативності діяльності районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення за січень-червень 2018 року з 1 по 5 місця посіли Житомирський район (1), місто Малин (2), Попільнянський район (3), Малинський (4) та місто Житомир (5).

 

Перше місце Житомирського району забезпечено тим, що за 9 показниками район зайняв з 1 по 5 місця, за 3 показниками – з 6 по 9. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (1 місце), «Розвиток інфраструктури» (2), «Фінансова самодостатність» (3) та «Ефективність ринку праці» (3).

 

Друге місце міста Малина забезпечено тим, що за 3 показниками місто зайняло з 1 по 5 місця, за 5 показниками – з 6 по 9. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямами «Економічна ефективність» (1 місце) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (5).

 

Третє місце Попільнянського району забезпечено тим, що за 4 показниками район зайняв з 1 по 5 місця, за 7 показниками – з 6 по 9. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Розвиток інфраструктури» (1 місце), «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (4) та «Ефективність ринку праці» (4).

 

Четверте місце Малинського району забезпечено тим, що за 6 показниками район зайняв з 1 по 5 місця, за 3 показниками – з 6 по 9. Район увійшов до п'ятірки лідерів за напрямами «Ефективність ринку праці» (1 місце), «Фінансова самодостатність» (2) та «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (3).

 

П’яте місце міста Житомира забезпечено тим, що за 6 показниками місто зайняло з 1 по 5 місця, за 2 показниками – з 6 по 9. Місто увійшло до п'ятірки лідерів за напрямом «Економічна ефективність» (2 місце).

 

ІІ група

 

З 6 по 23 місця посіли: Новоград-Волинський, Коростенський райони, міста Коростень і Новоград-Волинський, Бердичівський, Хорошівський, Радомишльський райони, місто Бердичів, Баранівський, Андрушівський, Овруцький, Народицький, Олевський, Брусилівський, Романівський, Черняхівський, Любарський та Ємільчинський райони.

 

Слід зазначити, що за окремими напрямами вищезазначені райони та міста посіли з 1 по 5 місце, а саме:

 

за напрямом «Економічна ефективність» місто Коростень – 3, Бердичівський – 4, Коростенський – 5;

 

за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» Новоград-Волинський район – 2;

 

за напрямом «Фінансова самодостатність» Андрушівський район – 1, Коростенський – 4, Народицький – 5;

 

за напрямом «Ефективність ринку праці» Бердичівський район – 2, Коростенський – 5;

 

за напрямом «Розвиток інфраструктури» місто Новоград-Волинський – 3, Олевський – 4.

 

ІІІ група

 

П'ять останніх місць зайняли Ружинський (24), Чуднівський (25), Пулинський (26), Коростишівський (27) та Лугинський (28) райони.

 

24 місце Ружинського району обумовлене тим, що за8 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (27 місце) та «Ефективність ринку праці» (27).

 

27 місце району за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» обумовлене відсутністю прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) (28 місце).

 

За напрямом «Ефективність ринку праці» 27 місце району обумовлене найбільшим у порівнянні з іншими районами і містами зменшенням населення (-1,06%, 28 місце), найменшим розміром середньомісячної заробітної плати штатного працівника (5863 грн., 28 місце), одним з найгірших співвідношенням чисельності безробітних громадян до кількості вакансій (22 особи, 26 місце), низьким темпом зростання заробітної плати штатних працівників (121,4%, 23 місце) та незначним темпом зменшення зареєстрованих безробітних (97,2%, 20 місце).

 

25 місце Чуднівського району обумовлене тим, що за10 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами Економічна ефективність» (26 місце) та «Ефективність ринку праці» (23).

 

За напрямом «Економічна ефективність» 26 місце району обумовлене значними темпами зменшення поголів’я корів у сільгосппідприємствах (84,7%, 22 місце), зменшення поголів’я великої рогатої худоби у сільгосппідприємствах (86,1%, 21 місце) та темпом зменшення виробництва молока у сільгосппідприємствах (85,4%, 20 місце), а також незначним у порівнянні з іншими районами та містами обсягом реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу (4013,7 грн., 20 місце).

 

23 місце району за напрямом «Ефективність ринку праці» обумовлене темпом зростання зареєстрованих безробітних (103,5%, 25 місце), зменшенням населення (-0,77%, 25 місце), одним з найгірших у порівнянні з іншими районами і містами співвідношенням чисельності безробітних громадян до кількості вакансій (16 осіб, 24 місце) та незначним темпом зростання заробітної плати штатних працівників (121,8%, 22 місце).

 

26 місце Пулинського району обумовлене тим, що за12 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Економічна ефективність» (28 місце), «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (26) та «Ефективність ринку праці» (26).

 

28 місце району за напрямом «Економічна ефективність» обумовлене відсутністю обсягу реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу (28 місце), темпами зменшення поголів’я великої рогатої худоби у сільгосппідприємствах (79,7%, 22 місце), поголів’я корів у сільгосппідприємствах (85,7%, 21 місце) і виробництва молока у сільгосппідприємствах (81,4%, 21 місце) та відсутністю поголів’я свиней у сільгосппідприємствах (16-23 місце).

 

За напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» 26 місце район посів у зв’язку з одним з найменших обсягів експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (31,0 дол. США, 27 місце) та одним з найменших обсягів капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (737,5 грн., 25 місце).

 

26 місце району за напрямом «Ефективність ринку праці» обумовлене найгіршим співвідношенням чисельності безробітних громадян до кількості вакансій (38 осіб, 28 місце), темпом зростання зареєстрованих безробітних (107,8%, 26 місце), низьким розміром середньомісячної заробітної плати штатного працівника (6162 грн., 25 місце) та низьким у порівнянні з іншими районами та містами темпом зростання заробітної плати штатних працівників (120,9%, 24 місце).

 

27 місце Коростишівського району обумовлене тим, що за8 показниками район посів з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація в районі склалася за напрямами «Економічна ефективність» (27 місце), «Фінансова самодостатність» (27) та Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (25).

 

За напрямом «Економічна ефективність» район посів 27 місце у зв'язку з зафіксованими темпами зменшення поголів’я корів у сільгосппідприємствах (78,1%, 23 місце), обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах (93,7%, 16 місце) та відсутністю поголів’я свиней у сільгосппідприємствах (16-23 місце).

 

27 місце району за напрямом «Фінансова самодостатність» район обумовлене найменшим темпом зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) (111,5%, 28 місце) та темпом зростання податкового боргу (111,8%, 23-24 місце).

 

За напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» район посів 25 місце у зв’язку з незначним обсягом капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (779,6 грн., 23 місце) та низькою позицією серед районів і міст по показнику обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одиницю населення (18,3 дол. США, 23 місце).

 

Останнє 28 місце Лугинського району визначене 14 показниками, по яких район зайняв з 20 по 28 місця. Найгірша ситуація у районі склалася за напрямами «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» (28 місце), «Розвиток інфраструктури» (26-28 місце), «Фінансова самодостатність» (25), «Ефективність ринку праці» (24) та «Економічна ефективність» (23).

 

28 місце району за напрямом «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця» обумовлене найменшим обсягом капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу (385,4 грн., 28 місце), темпом зменшення обсягу прямих іноземних інвестицій акціонерного капіталу (дані конфіденційні, 27 місце), низькою позицією серед районів і міст по показнику обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одиницю населення (дані конфіденційні, 27 місце) та низьким обсягом експорту товарів у розрахунку на одну особу населення (77,0 дол. США, 24 місце).

 

За напрямом «Розвиток інфраструктури»район посів 26-28 місце, через відсутність обсягу прийнятого в експлуатацію житла.

 

25 місце за напрямом «Фінансова самодостатність»район посів у зв’язку з низьким темпом зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) (115,9%, 25 місце) та одним з найменших у порівнянні з іншими районами та містами обсягом доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення (1,078 тис. грн., 26 місце).

 

За напрямом «Ефективність ринку праці» район посів 24 місце, яке обумовлене одним з найменших розміром середньомісячної заробітної плати штатного працівника (6038 грн., 27 місце), зменшенням населення (-0,86, 26 місце), одним з найгірших співвідношенням чисельності безробітних громадян до кількості вакансій (15 осіб, 22-23 місце), низьким темпом зростання заробітної плати штатних працівників (122,3%, 21 місце) та незначною ефективністю діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (4,6 особи, 20 місце).

 

23 місце за напрямом «Економічна ефективність» район посів у зв'язку з зафіксованим незначним у порівнянні з іншими районами і містами обсягом реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу (1534,6 грн., 26 місце) та відсутністю поголів’я свиней у сільгосппідприємствах (16-23 місце).

 

IIІ. Висновки і пропозиції

 

Висновки

 

У січні-червні 2018 року проблеми розвитку районів і міст обласного значення були такими:

 

у сфері економічного розвитку :

 

обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу у 17 районах та 1 місті менший, ніж середній по області;

 

зменшення обсягів реалізації на забій худоби та птиці в живій вазі в сільгосппідприємствах у 14 районах;

 

зменшення поголів’я великої рогатої худоби в сільгосппідприємствах у 12 районах;

 

зменшення поголів’я корів в сільгосппідприємствах у 6 районах;

 

зменшення поголів’я свиней в сільгосппідприємствах у 3 районах;

 

зменшення виробництва молока в сільгосппідприємствах у 10 районах;

 

у сфері інвестиційної та зовнішньоекономічної співпраці:

 

обсяг капітальних інвестицій (крім інвестицій з державного бюджету) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку року у 16 районах та 4 містах менший, ніж середній по області;

 

зменшення обсягу прямих іноземних інвестицій (акціонерного капіталу) у 6 районах та 2 містах;

 

обсяг прямих інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку року у 13 районах та 2 містах менший, ніж середній по області;

 

обсяг експорту товарів у розрахунку на одну особу населення у 16 районах та 1 місті менший, ніж середній по області;

 

у фінансовій сфері:

 

темпи зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у 3 районах та 2 містах менші, ніж середній по області;

 

обсяги доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення у 22 районах та 4 містах менші, ніж середні по області;

 

зростання у 13 районах та усіх містах обласного значення податкового боргу за грошовими зобов’язаннями платників податків без урахування податкового боргу платників податків, які перебувають у процедурах банкрутства або щодо яких судом прийнято рішення (постанову) про зупинення провадження у справі;

 

у сфері населення та ринку праці:

 

зменшення населення у 23 районах та усіх містах;

 

зростання заборгованості із виплати заробітної плати у 2 містах;

 

у 17 районах та 2 містах середньомісячна заробітна плата штатного працівника менша, ніж середня по області;

 

зростання у 6 районах та 1 місті темпу зареєстрованих безробітних;

 

співвідношення чисельності безробітних громадян до кількості вакансійвище, ніж середнє по області у 20 районах;

 

ефективність діяльності робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення нижча, ніж середня по області у 1 районі та 2 містах;

 

у житлово-комунальній сфері:

 

зменшення темпу обсягу прийнятого в експлуатацію житла до відповідного періоду попереднього року у 8 районах та 4 містах;

 

у 15 районах та 3 містах обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. осіб населення менший, ніж середній по області.

 

Пропозиції

 

З метою покращення ситуації у відповідних сферах доручити головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення розглянути результати оцінки за січень-червень 2018 року та визначити заходи з поліпшення ситуації на окремих напрямах роботи та проблемні питання, що потребують вирішення на регіональному та/або центральному рівні.

 

 

 

 

                     

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців