Чому для підписання декларації бланки не потрібні? МОЗ відповідає на поширені запитання про вибір лікаря

19.03.2018 17:47 Україна, медицина, сімейний лікар, декларація Версія для друку
376

Міністерство охорони здоров’я розповідає, де взяти бланки декларацій і хто їх заповнюватиме, чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації і які документи треба мати з собою.

Коли будуть бланки декларацій у мого лікаря?

Для підписання декларації бланки не потрібні - декларації укладаються виключно в електронній формі. Водночас підписати декларації можна лише з лікарями, заклади яких підключились до системи «Електронне здоров’я» (список підключених закладів можна переглянути ТУТ. Щодня до системи приєднуються нові медзаклади.

Я самостійно маю вносити свої дані у систему?

Ні. У кожному підключеному до «Електронного здоров‘я» закладі ПМД буде визначена уповноважена особа, яка вносить дані у систему: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо. Тож пацієнту треба просто прийти у медзаклад з необхідними документами і мобільним телефоном.

Які документи мені потрібні, щоб підписати декларацію?

Щоб підписати декларацію, вам потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви плануєте підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для своєї дитини, то вам також знадобиться свідоцтво про народження дитини.

Чи потрібен комп'ютер і доступ до інтернету, щоб підписати декларацію з лікарем?

Для укладання декларацій потрібен комп’ютер, підключення до інтернету і принтер, щоб роздрукувати примірники декларацій. Їх має забезпечити медзаклад. Також кожен заклад ПМД має визначити уповноважену особу, яка вносить дані у систему - реєстратора, медсестру чи лікаря тощо.

Чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації?

Ні, попередній запис не потрібен. Єдине, що вам потрібно - прийти у медзаклад з паспортом, податковим номером і мобільним телефоном.

 

Як буде відбуватись процедура підписання - кожен заклад ПМД визначає самостійно. Наприклад, медзаклад може прийняти рішення, що декларації підписуються у звичному режимі роботи медзакладу, або визначити години прийому для підписання декларацій.

 

Зверніть увагу, що заклад, у якому працює обраний вами лікар, має бути підключеним до системи «Електронне здоров’я». Уточніть цю інформацію у реєстратурі або у лікаря, або перевірте самостійно на сайті.

 

 

                     

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців