• Карта сайту
  • Для вирішення питань, пов’язаних з тимчасовим перебуванням в інших регіонах, слід звертатися за телефоном УРЯДОВОЇ «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» (БЕЗКОШТОВНО) - 15-45.

     

    Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації, слід звертатися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України.

     

    Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):

     

    Крім того, для отримання допомоги у вирішенні проблемних питань можна звертатися на «гарячу лінію»:

     

    Пенсійного фонду - 0 800 503 753

     

    Державного центру зайнятості - 730 (з мобільного телефону), 0 800 505 060

     

    Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 0 800 501 892

     

    «Телефон довіри» Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань - 0 800 501 383

     

    Також інформуємо, що, звернувшись до департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації за контактними телефонами, можна отримати консультацію:

    До головного управління Пенсійного фонду України у Житомирській області: