Геннадій Зубко: В Україні понад 3 тисячі шкіл мають інклюзивні класи

5.07.2017 09:44 Житомирська область, школи, інклюзивні класи, медіатека, системна робота, Геннадій Зубко Версія для друку
148

1Впровадження стандартів щодо ресурсної кімнати, медіатеки та інклюзивного класу, що запроваджуються у середніх школах України – нагальне і важливе питання. Це має бути системна робота у відповідності із якісними європейськими стандартами. Створення інфраструктури нового освітнього простору: доріг, спортивних майданчиків, зон відпочинку, вимагає відповідного внутрішнього середовища, яке би сприяло розвитку дітей із особливими потребами.

 

Про це наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко під час прес-конференції щодо інклюзивної освіти в Україні.

 

«Більше 3 тисяч шкіл України уже створили інклюзивні класи. Там навчається понад 7 тисяч дітей із особливими освітніми потребами. Маємо ще багато роботи, адже не всі діти із особливими потребами наразі охоплені навчанням у ЗОШ», - підкреслив Зубко.

 

Він назвав лідерів зі створення інклюзивного навчання: Київську, Волинську, Дніпропетровську і Житомирську області. «Для регіонів є важливою методична допомога БФ Марини Порошенко, а також експертів. Зі свого боку, ми рекомендуємо школам, які наразі реконструюють і готують вводити в експлуатацію, передбачати спеціалізований внутрішній і навколишній дизайн», - зауважив Геннадій Зубко.

 

Він підкреслив, що Мінрегіон спільно з Міносвіти запроваджують в Україні проект нового освітнього простору. «Реформа середньої освіти і процеси створення нової української школи передбачають створення відповідного середовища усередині освітніх закладів, так і інфраструктури навколо опорних шкіл. Місцеві бюджети вже мають для цього необхідні кошти. Маємо гарний приклад Дніпропетровської області, де за кошти місцевого бюджету будують школи і дитсадки, які відповідають сучасним вимогам якості, безпеки і комфорту», - сказав Зубко.

 

«Інклюзивні класи мають супроводжувати ресурсна кімната і медіатека. Це – відносно невеликі кошти, спрямовані на модернізацію або реконструкцію шкільного закладу. Але ми мусимо це зробити, аби діти з особливими освітніми потребами спілкувалися зі своїми однолітками, не замикалися у закритому просторі індивідуального навчання. Для впровадження інклюзії маємо кілька джерел фінансування: кошти ДФРР, субвенцію на формування інфраструктури ОТГ, субвенцію із держбюджету на соціально-економічний розвиток, освітню субвенцію, місцеві бюджети, кошти міжнародної технічної допомоги», - наголосив Геннадій Зубко.

 

Віце-прем’єр подякував Марині Порошенко та її Благодійному Фонду за співпрацю і методичну допомогу щодо проекту створення ресурсних кімнат і медіатек. Він підкреслив, що сьогодні Урядом прийняте рішення про перерозподіл субвенції місцевими бюджетам обсягом більше 30 млн грн на забезпечення освіти дітей із особливими потребами. «Будемо і надалі створювати умови навчання дітей із особливими потребами в інклюзивних класах, а також забезпечувати їх усім необхідним», - зазначив Зубко.

 

Нагадаємо, що голова Житомирської ОДА Ігор Гундич сказав, що за наступні 2 роки 6 шкіл області будуть комплексно переформатовані під умови Нового освітнього простору.

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

До уваги переселенців

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Чорнобильські дзвони, 30 років потому

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців