Голова ОДА Ігор Гундич взявся за відділ кадрів – оголосив конкурс на керівника

12.07.2017 15:34 Житомирська область, голова ОДА, Ігор Гундич, відділ кадрів, оголошення, вакансія, начальник Версія для друку
403

1Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич продовжує оновлювати склад працівників ОДА. Сьогодні, 12 липня, керівник області підписав розпорядження про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу кадрової роботи апарату ОДА.

 

Ігор Гундич підкреслив, що очолити відділ повинна людина, яка стане по суті HR-менеджером в облдержадміністрації та змінить формат і роботу кадрів.

 

«Начальник відділу кадрів – дуже відповідальна посада. Це має бути людина професійна, молода, креативна, яка знає, на скільки важливий мікроклімат у структурі і як його формувати та підтримувати на рівні. Головне – вона має працювати разом із нами над формуванням єдиної команди і бути підтримкою для кожного працівника», – повідомив Ігор Гундич.

 

Вимоги до професійної компетентності – вища освіта (ступінь магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

 

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

 

1) копія паспорта громадянина України;

 

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

 

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

 

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

 

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

 

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

 

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

 

Документи приймаються за адресою: м.Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,1, каб.216, до 17 год.00 хв. 28 липня 2017 року.

 

Конкурс проходитиме 2 серпня 2017 року (початок о 10 год.), м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1.

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

До уваги переселенців

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Чорнобильські дзвони, 30 років потому

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців