Навчальний рік 2018-2019: шкільні уроки з іграми та LEGO

10.07.2018 16:21 Житомирська ОДА, НУШ, LEGO, шість цеглинок Версія для друку
173

У рамках Нової української школи кожен перший клас в Україні, і на Житомирщині зокрема, на уроках використовуватиме різний дидактичний матеріал. Наприклад, конструктори LEGO допоможуть дітлахам розвивати мислення, творчість та уяву.

 

Нагадаємо, що Житомирська область одна з перших в державі отримала безкоштовні набори LEGO: 1237 наборів LEGOPlay Box та більше 15 тисяч конструкторів LEGO«Шість цеглинок». Кожен майбутній першокласник забезпечений відповідним набором. Вчителі перших класів у серпні проходитимуть спеціальний тренінг від The LEGO Foundation для впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання з конструкторами.

 

На сайті Міністерства освіти та науки України вже викладені у вільному доступі електронні посібники з описом нових методик роботи з конструкторами LEGO. Це дві брошури: «Гра по-новому, навчання по-іншому» та «Шість цеглинок». Кожен бажаючий може ознайомитися із посібниками тут.

 

«Гра по-новому, навчання по-іншому» - методичний посібник, котрий містить вправи та ігри, спрямовані на формування ключових компетентностей у дітей початкової школи. Завдяки грі дитина розвиває основні п’ять сфер: фізичний, когнітивний, соціальний та емоційний розвитки та креативність.

 

Другий посібник надає опис методики «Шість цеглинок», яка покликана сприяти не лише розвитку компетентностей учнів початкової школи, а й становленню педагога нової школи. Посібник містить ігри-завдання із набором з шести цеглинок LEGO DUPLO різного кольору – червони, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний та синій. У педагога та кожного учня має бути окремий набір цеглинок для роботи.  Кожна гра-завдання – це цілий комплекс на розвиток не лише мислення, мовлення, уваги, а й механізми розвитку оперативної пам’яті, самоконтролю та ментальної гнучкості.

 

У посібнику наведені зразки завдань, які можна використовувати у навчальному процесі. Наприклад, потрібно розкласти на аркуші паперу цеглинки і домалювати навколо певні деталі, або зробити цеглинку частиною чудернацької тварини/рослини/будівлі. Ще варіант завдання – збудувати вежу, але не традиційним методом, коли частини конструктора скріплюються між собою, а у хаотичному порядку, щоб цеглинки врівноважували одна одну і спільно тримали конструкцію.

 

Також у посібниках викладені рекомендації для вчителів, яких варто дотримуватися при навчанні дітей. 

 

 

 

 

 

 

 

                     

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців