Огляд можливостей для громадськості та журналістів. ГРАНТИ, ТРЕНІНГИ, КОНКУРСИ

19.06.2017 14:46 Житомирська область, можливості для ГО, громадськість, ЗМІ, гранти, тренінги, навчання Версія для друку
167

Запрошуємо до активності представників громадськості та ЗМІ. До вашої уваги пропонуємо тижневий огляд актуальних семінарів, тренінгів, програм, грантів та конкурсів.


Програма ЄС «Еразмус для молодих підприємців»

Мінекономрозвитку інформує про програму ЄС «Еразмус для молодих підприємців», яка є частиною програми ЄС COSME. Програма «Еразмус для молодих підприємців» – програма транскордонного обміну, яка дає можливість новим підприємцям (мається на увазі не вік підприємця, а час з моменту започаткування підприємницької діяльності – до 3х років) навчатися у досвідчених підприємців в інших країнах-учасницях програми ЄС COSME. 

 

“Еразмус для молодих підприємців” (далі - Програма) - започаткована у 2009 році Програма транскордонного обміну, яка надає можливість новши, молодим та амбіційним підприємцям (слово “молодий” в цьому контексті означає не вікпідприємця, а час з моменту започаткування ним підприємницької діяльності - до Зхроків) набувати навичок і знань у досвідчених підприємців, які володіють малими підприємствами в інших країнах-учасниках цієї Програми, а досвідченим підприємцям - дізнаватися про перспективи й нові бізнес-ідеї молодих підприємців, започатковувати співробітницттво з іноземнимними партнерами. Обмін досвідом здійснюється шляхом організації відрядження молодого (нового) підприємця до країни підприємця-господаря строком від 1 до 6 місяців.

 

Детальну інформацію щодо участі у програмі дивіться у прикріпленому файлі.


Гранти на впровадження плану дій зі сталого енергетичного розвитку

Європейська комісія оголошує конкурс грантів для підтримки розробки та впровадження «Плану дій зі сталого енергетичного розвитку» у громадах. Дедлайн - 30 червня 2017 р. (далі - англ.).

 

The European Union (EU) is currently accepting proposals from eligible organisations for “Supporting the Eastern Partnership Cities in the Implementation of sustainable Energy Action Plans (SEAPS) Under the Covenant of Mayors” in order to support local authorities with the implementation of measures embedded in their existing SEAP/SECAP and leading to overall actual energy savings, actual reduction of CO2 and lower operational costs.

 

The objective of this Call for Proposals is to contribute to the achievement and implementation of a more sustainable local energy policy by enabling local authorities in the Eastern Neighbourhood countries to implement investment projects incorporated in their SEAPs/SECAPs under the Covenant of Mayors and thus bridging the gap between the SEAPs/SECAPs and their practical implementation.

 

Size of Grants

 

Any grant requested under this call for proposals must fall between EUR 500 000 and EUR 1500 000.

 

Eligibility Criteria

  • In order to be eligible for a grant, the lead applicant must:Potential applicants may not participate in calls for proposals or be awarded grants if they are in any of the situations
    • be a legal person
    • be non-profit making
    • be specific types of organisations in particular: local authorities having signed up to Covenant of Mayors and having an accepted SEAP/SECAP, or association or network of local authorities with members having signed up to Covenant of Mayors and having an accepted joint SEAP/SECAP, or local non-governmental organisations
    • be established in one of the Eastern Neighbourhood countries of the Eastern Partnership
    • be directly responsible for the preparation and management of the action with the co-applicant(s) and affiliated entity(ies), not acting as an intermediary.
  • The lead applicant must declare that the lead applicant himself, the co-applicant(s) and affiliated entity(ies)are not in any of these situations.
  • The lead applicant may act individually or with co-applicant. However, if the lead applicant is not a local authority having signed up to CoM and having an accepted SEAP/SECAP, the lead applicant must act with at least one co-applicant having signed up to CoM and having an accepted SEAP/SECAP.

How to Apply

  • The application procedure consists of two phases:In the first instance, only concept notes must be submitted for evaluation. Thereafter, lead applicants who have been pre-selected will be invited to submit a full application.
    • Concept notes
    • Full applications

Eligible Countries: Armenia, Azerbaijan, Belarus, Georgia, Republic of Moldova and Ukraine.

 

Source


Всеукраїнський фотоконкурс «Країна змін»

Всеукраїнський фотоконкурс «Країна змін» – це творчі роботи молодих фотографів, які покликані візуально презентувати Україну, як динамічну спільноту активних, свідомих, патріотичних, інноваційних, освічених громадян готових не чекати «на краще завтра», а діяти сьогодні, власними зусиллями, локальними ініціативами, свідомою громадянською позицією, змінюючи України та світ на краще. Візуальне мистецтво, як ніщо інше, може найкраще і, власне, наочно показати наші здобутки та здорові починання, про які ми часто не маємо можливості чути через офіційні канали. Дедлайн - 1 жовтня 2017 р.

І) Організатори та партнери конкурсу:

  • Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого.
  • Всеукраїнська інноваційна платформа«Сходи в Майбутнє»
  • Громадська організація «Детектор медіа»
  • Газета Верховної ради України «Голос України»
  • Науково-методичний центр тележурналістики «АстудіЯ
  • Суспільно-політичне видання «Грінченко-інформ»
  • Інші партнери (перемовини тривають, проект є відкритим для партнерства та конструктивних ідей)

ІІ) Концепція та мета конкурсу:

 

Всеукраїнський фотоконкурс «Країна змін» – це творчі роботи молодих фотографів, які покликані візуально презентувати Україну, як динамічну спільноту активних, свідомих, патріотичних, інноваційних, освічених громадян готових не чекати «на краще завтра», а діяти сьогодні, власними зусиллями, локальними ініціативами, свідомою громадянською позицією, змінюючи України та світ на краще. Візуальне мистецтво, як ніщо інше, може найкраще і, власне, наочно показати наші здобутки та здорові починання, про які ми часто не маємо можливості чути через офіційні канали.

 

Окрім можливості побачити інакшу країну – змін та розвитку, конкурс має на меті дати можливість молодим фахівцям реалізувати свої творчі та професійні здібності у фотографії, мистецтві, журналістиці; розказати свою неперевершену фотоісторію всій країні; отримати додаткову особисту мотивацію (в т.ч. і матеріальну) для подальших конструктивних звершень, власного розвитку.

 

Ми чекаємо насамперед фотороботи креативні, насичені сенсами, позитивом, силою життя та духом змін, незалежно від того чи фотографуєте ви на смартфон, планшет, цифрову професійну камеру чи фотоплівку. Журі буде керуватися комплексними критеріями оцінки надісланих робіт, оцінюючи кожну – за концептуальною, сенсовою та ціннісною презентацією України як країни змін, і лише потім – за технічними критеріями виконання. Вітається творчість учасників та вміння проявляти нестандартне мислення.

 

Організатори не формують жодних «рамок» (окрім мінімальних технічних вимог), які б могли штучно обмежувати творчий потенціал фотографів готових представити свої роботи на конкурсі у 10-ти відкритих для креативності номінаціях (див. нижче).

 

В певних випадках до конкурсу може допускатися серія робіт (наприклад, 2-3 знімки), якщо вони відображають максимально широко та цікаво творче бачення певної теми, проблеми, контекстної ситуації. За таких умов журі може зарахувати ці фотографії як одну комплексну роботу учасника.

 

ІІІ) Завдання конкурсу:

-        створення та поширення позитивного іміджу України, окремих її регіонів, населених пунктів, спільнот та персоналій;

-        сприяння формуванню нового творчого та ініціативного покоління;

-        розвиток професійних якостей фотографів, митців, журналістів, документалістів тощо;

-        пошук «нових імен» серед людей творчих за духом та професією;

-        підтримка молодих авторів;

-        розширення можливостей традиційної освіти за рахунок реалізації практичного проекту.

 

ІV) Учасники конкурсу:

 

До участі у конкурсі допускається юнь та молодь віком до 25 років: юні фотографи, школярі, абітурієнти, що цікавляться фотосправою, студенти, молоді спеціалісти, фрілансери. Допускаються як молоді професіонали, так і аматори.

 

V) Номінації конкурсу та винагороди конкурсантам:

  1. Громадянська позиція (соціальна робота, прояв громадської свідомості)
  2. Випробування війною
  3. Неформат: вміння бути іншим
  4. Інновації
  5. Вічні цінності у новому ракурсі
  6. Освіта і наука
  7. Культура
  8. Здорова країна
  9. Спорт
  10.  Люди, що змінюють свій (персоналії)

Відзначимо, що всі подані на конкурс роботи мають відповідати запропонованим рубрикам, і в разі позитивних оцінок журі, будуть представлені за ними на підсумковій фотографічній виставці (20-30 робіт).

 

Втім, до винагородження подаються лише 3 найкращі фотознімки за олімпійським принципом: 1-е місце (2500 грн.), 2-е місце (1500 грн.), 3-е місце (цінний приз/премія в еквіваленті до 1000 грн.). За підсумками інтерактивного голосування в соцмережах та на сайтах партнерів також буде запроваджено спецпремію у номінації глядацьких симпатій (цінний приз/премія в еквіваленті до 1000 грн.).

 

Можливе введення додаткових спеціальних призів або збільшення існуючих призових ставок за пропозицією організаторів/партнерів, та їх фінансової участі в цьому, про що буде повідомлено додатково.

 

VІ) Технічні умови до фоторобіт та участі в конкурсі:

 

Приймаємо чорно-білі та кольорові фотографії виставкової якості (не менше ніж 2500 пікселів по більшій стороні, розмір файлу не менше 2 МБ, але не більше 8 МБ), в електронному вигляді, максимальна кількість від одного учасника – 10 робіт.

 

Надання фото до конкурсу здійснюється безоплатно для автора. Всі витрати із опрацювання фотографії до виставки, її друку беруть на себе організатори. В разі відбору Вашого знімку(ів) до виставки Вас буде поінформовано додатково.

 

Знімки потрібно надсилати на електронну адресу – sneg_bio@yahoo.com з приміткою у назві листа Фотоконкурс-2017. До фотографій потрібно додати текстовий файл (з аналогічною назвою – Фотоконкурс-2017) з коротким описом знімків (де і коли знято, за яких обставин, опис унікальності ситуації/представленої персони – все на розсуд автора). Окрім цього потрібно додати текстовий файл з назвою – Анкета – та особистими даними учасника конкурсу (П.І.Б., дата народження, місто, адреса фактичного проживання (повну, з поштовим індексом), контактні телефони та електронну адресу, 2-3 речення про себе, свою діяльність).

 

Учасники фотоконкурсу своєю участю підтверджують та гарантують, що вони є авторами надісланих робіт, мають авторські права на роботи, які беруть участь у фотоконкурсі, не передавали робіт та авторських прав на них  іншим особам, окрім організаторів конкурсу, та фактом участі у фотоконкурсі не порушують авторських прав третіх осіб.

 

У разі виявлення неправдивості наведеної вище інформації про авторські права та недотримання зазначених гарантій, конкурсанти зобов’язані взяти вирішення всіх претензій на себе і відшкодувати організаторам усі можливі збитки, зокрема — втрачену вигоду.

 

Надіслані на фотоконкурс роботи не рецензуються і не повертаються.

 

Надсилаючи роботи для участі у фотоконкурсі, автори погоджуються з правом організатора фотоконкурсу на безкоштовне долучення їхніх імен і прізвищ до списків учасників у рекламних цілях організаторів для популяризації фотоконкурсу.

 

Надсилаючи роботи для участі у фотоконкурсі, конкурсанти погоджуються з його умовами.

 

Журі конкурсу має право на власний розсуд визначати переможців, встановлювати їм винагороди, премії, зокрема й моральне заохочення шляхом подальшої публікації у власних та партнерських ресурсах фотографій із зазначенням авторства (без додаткової оплати), а також використовувати світлини іншим чином, як зазначено в умовах фотоконкурсу.

 

Обов’язкова умова отримання призів — особиста присутність переможців на урочистій церемонії нагородження у жовтні 2017 р.

 

Переможці та призери фотоконкурсу самостійно сплачують обов’язкові податки та збори з отриманих призів згідно з чинним законодавством України; відповідають за достовірність наданої ними інформації та документів для нарахування податків та зборів.

 

Прийняття умов фотоконкурсу накладає на учасника певні обов’язки й регламентує дії учасника у фотоконкурсі. Умови фотоконкурсу є змішаним публічним договором, який містить елементи договору про участь у конкурсі, авторського договору про передачу прав на використання об’єкта авторського права.

 

Для учасників, яким ще не виповнилося 18 років необхідно додати дозвіл на участь у конкурсі та демонстрацію фото від одного з батьків, а також контактну інформацію, того з батьків, хто буде засвідчувати право дитини на участь. Такий дозвіл  надається у вільній формі, із зазначенням особистих даних контактних осіб (батьків) та назвами чи номерами наданих фотографій.

 

Друк та розміщення фото на виставці організатори та партнери здійснюють власним коштом.

 

Відбір усієї добірки фото здійснюється на основі ухвалення колегіальної згоди, голосуванням за необхідності, або у спірних моментах. Схвалення здобувають фото, які набрали більшість голосів професійного журі – мінімум 4 з 7.

 

VІІ) Терміни та етапи проведення конкурсу:

 

10 квітня – 1 жовтня 2017 року – основна (активна) частина конкурсу, збір та опрацювання фотографій; оприлюднення самих цікавих робіт на партнерських сайтах з метою популяризації конкурсу та створення можливості глядачам та учасникам конкурсу самим інтерактивно обрати переможця номінації глядацьких симпатій; попередній перегляд робіт експертами журі; за потребою – технічні зустрічі між собою. (За гострої необхідності термін конкурсу може бути подовжено)

 

1 – 10 жовтня – вибір низки робіт експертами журі до загальної виставки, підсумкове засідання журі обрання 3-х фіналістів, спеціальних призів, запрошення переможців та учасників виставки на офіційну церемонію нагородження та відкриття виставки.

 

20 жовтня – відкриття виставки фоторобіт в Університеті Грінченка + церемонія нагородження переможців.

 

VІІІ) Журі конкурсу:

 

Конкурсні роботи на всіх етапах відбору будуть оцінюватися неупередженим професійним журі, що складається з міжгалузевих фахівців та експертів з фотографії, готових максимально якісно та різносторонньо оцінити представлені роботи. Журі складається з 7 осіб. Непарна кількість учасників покликана працювати у процедурі взаємних дебатів і консультацій, які передбачають голосування і відбір найкращих робіт за більшістю голосів. 

 

Склад журі:

  1. Олександр Клименко – український фотограф-документаліст, що більше двадцяти років знімає військові конфлікти в багатьох «гарячих» точках світу – Боснії, Косові, Ліберії, Сьєрра-Леоне, Нагірному Карабасі, Придністров’ї, на Сході України. Працює штатним фоторепортером парламентської газети «Голос України»
  2. Володимир Шилов – фотохудожник, фотограф з багаторічним міжнародним досвідом роботи, білд-редактор низки українських друкованих видань
  3. Діана Дуцик – український журналіст, медіакритик, експерт з питань медіаосвіти, виконавчий директор у ГО «Детектор медіа»
  4. Наталія Сопіт – ведуча телеканалу «112 Україна»,викладач Київського національному університеті театру, кіно и телебачення імені І.К.Карпенко-Карого.
  5. Мар’яна Ангелова – фахівець із візуальних медіа, журналіст, редактор, письменник, завідувач навчально-методичного центру з тележурналістики «А-студія» Київського університету імені Бориса Грінченка
  6. Ігор Найда – фахівець з HR та проектного менеджменту, медик, громадський діяч, співзасновник Всеукраїнської інноваційної платформи «Сходи в Майбутнє».
  7. Андрій Сніжко – історик, політолог, журналіст, фотограф, викладач Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, к.політ.н.

Розпочалася нова шоста хвиля конкурсу «ЗМІ за проєвропейські зміни в Україні»

ІЕД та Європейська Правда оголошують про початок нової 6 хвилі конкурсу «ЗМІ за проєвропейські зміни в Україні» - http://www.ier.com.ua/ua/Grants?pid=5338. Дедлайн - 27 липня 2017 р. 

 

До участі у конкурсі запрошуються ЗМІ, які:

  • офіційно зареєстровані як юридичні особи в Україні не менше 1 року (грантові заявки від ФОП не приймаються);
  • мають щонайменше річний, бажано – трирічний досвід роботи;
  • мають досвід публікацій за тематикою запропонованого проекту;
  • мають сталу аудиторію в одному або декількох регіонах України (окрім Києва);
  • мають спроможність впроваджувати грантові проекти та звітуватися за ними (включаючи фінансове звітування).

Проектні пропозиції з додатками слід надсилати на адресу rfr@ier.kiev.ua.

 

Дедлайн: 27.07.2017 (18:00)

 

Конкурс грантів проводиться в рамках проекту «Просування реформ в регіони», який фінансується Європейським Союзом в рамках програми  «Підтримка громадянського суспільства в Україні».


Курс навчання в Українській медіа Є-школі

Запрошуємо менеджерів з регіональних телерадіокомпаній та on-line видань! Чотирьохмісячний курс починається 2 вересня в Києві.

 

Для реєстрації заповніть анкету https://goo.gl/iPs2uB

 

Загальна тривалість курсу – 4 місяці. Кожний модуль включає в себе 3 дні очного інтенсиву (Київ), та три тижні – дистанційного навчання із зворотнім зв’язком від тренерів.


· 02.09 – 04.09 Модуль 1. Як розвивати стратегію вашого медіа-бізнесу.


· 29.09 – 01.10 Модуль 2. Як створювати, просувати і продавати контент.


· 27.10 – 29.10 Модуль 3. Як заробляти гроші нестандартними способами і як ними ефективно керувати.


· 24.11 – 26.11 Модуль 4. Як створити ефективну команду сучасного медіа.


Медіаменеджер — це керівник, професіонал, що сам знається на створенні і просуванні унікального контенту. Розуміє стратегію розвитку свого каналу або видання. Чітко визначає аудиторію, для якої створює продукт. І авжеж, ефективно будує комунікацію всередині команди.


Все, що робить медіаменеджер, наближає його ЗМІ до поставлених цілей.


Міжнародний досвід наших тренерів та синергія з різних сфер ЗМІ в нашій програмі будуть корисні і початківцям, і вже досвідченим керівникам.


• Керівник курсу Татьяна Рєпкова - знаний словацький медіатренер, експерт і консультант, засновник міжнародного Клубу медіаменеджерів, автор книги «Новое время», колишній багаторічний директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту WAN-IFRA (Франція).


• Ганна Авраменко - експерт у галузі корпоративних фінансів, колишній фінансовий топ-менеджер найрейтинговіших медіахолдингів «Старлайт» та «Україна» .


• Віра Черниш – засновник медіа-консалтингу Simply Media, головний редактор онлайн-журналу Marketing Challenge. Віра створювала нативну рекламу для найбільших ЗМІ Африки та Азії. Раніше вона керувала просування м та монетизацією Forbes, «Корреспондента», «Фокуса», журнала «Деньги».


• Роман Суліма - медіаменеджер з 20-річним досвідом, засновник більш ніж 50 медіапроектів, в минулому - директор з розвитку видавництватва Sanoma Ukraine. Сьогодні - CEO медіастудії Custom Lab.


• Андрій Александров - фахівець зі стратегічного планування медіа-компаній, топ-менеджер БелаПАН, провідного незалежного інформаційного агенства Білорусі, видавець і головний редактор аналітичного видання "Беларусский Журнал".


• Марія Фронощук – керівник та маркетинг-директор незалежного інтернет-журналу Platfor.ma. Разом із командою вивела видання на самоокупність без залучення інвестицій та заснувала бюро спецпроектів Platfor.ma Specials.


• Ірина Когут – консультант з командного менеджменту, засновник Консалтингової компанії PM Business Solution, співоорганізатор першого у Львові всеукраїнського Форуму командоутворення та кар’єри.


Навчання платне – 1500 гривень за весь курс.


Кількість місць обмежена, тож поспішайте.


“Ukrainian Media E-Learning School” – сучасні курси підвищення кваліфікації для журналістів та медіаменеджерів, що побудовані за німецьким зразком. Спільний проект Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) та Deutsche Welle Akademie. Українські експерти зі значним досвідом журналістики і медіа менеджменту спільно з німецькими фахівцями створили навчальну програму для журналістів та керівників медіасфери, які прагнуть вдосконалювати свої знання й навички з фаху.



Більше деталей на офіційній сторінці у ФБ: https://www.facebook.com/U krainianMediaESchool/


 

Конкурс коротких відеоісторій «Медична реформа: жити чи вмирати?»

«СторіМейкер: школа громадянської журналістики» та Всеукраїнська Рада захисту прав та безпеки пацієнтів шукають активних громадян, які відзнімуть і поділяться короткими відеоісторіями, присвячені проблемам реформи системи охорони здоров’я. Дедлайн - 15 липня 2017 р.

 

Основна ідея конкурсу полягає у відображенні автором власного бачення наболілих проблем медицини: зменшення доступності медичних послуг, брак якісних вакцин, невиконання державних гарантій щодо безоплатної медичної допомоги, тощо.

 

Важливим є сприйняття автором сучасного стану медицини і, по можливості, бачення шляхів вирішення наболілих проблем.

 

Участь у конкурсі можуть взяти небайдужі громадяни та професійні журналісти, які цікавляться реформами в сфері охорони здоров’я.

 

Умови участі в Конкурсі

 

До участі в Конкурсі приймаються роботи в будь-якому відеоформаті, з розширенням не менше 640х480 пікселів, тривалістю в середньому 3 хвилини, відповідно наступних вимог:

  1. Оригінальний матеріал (до участі не допускаються компіляції з фільмів, новинних сюжетів та ін.).
  2. Відповідність роликів заявленій темі «Медична реформа: жити чи вмирати?».
  3. Приймаються ролики українською та російською мовами.
  4. При оцінюванні надісланих матеріалів будуть враховуватися такі фактори, як визнання та повага автором людської гідності, висвітлення позицій кількох сторін, а не лише однієї, близької автору, а також відсутність в сюжеті ненормативної лексики.
  5. Відповідальність за дотримання авторських прав роботи, що бере участь в Конкурсі, несе автор, який надіслав дану роботу.
  6. Учасники Конкурсу дають свою згоду на обробку своїх персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові, адреса електронної пошти та інших персональних даних, повідомлених учасником Конкурсу).

Конкурс триватиме з 15 червня по 15 липня 2017 року.

 

Результати конкурсу будуть оголошені 20-го липня 2017 року.

 

Матеріали приймаються на e-mail: CitizenJournSchool@gmail.com  з поміткою «Конкурс коротких відеоісторій «Медична реформа: жити чи вмирати?».

 

Кращі роботи будуть опубліковані на сайті Всеукраїнської Ради захисту прав та безпеки пацієнтів і на сайті «СторіМейкер: школа громадянської журналістики».

 

Конкурсом передбачено нагородження переможців грошовими преміями і цінними подарунками від GPD Charitable Trust.

 

Організатори конкурсу

 

ГО «Ініціатива демократичного розвитку» в рамках проекту «СторіМейкер: школа громадянської журналістики» у партнерстві з Всеукраїнською Радою захисту прав та безпеки пацієнтів та Відкритим університетом для дорослих (м. Чернівці) за фінансової підтримки GPD Charitable Trust.


Конкурс журналістських матеріалів на ґендерну тематику

Громадські організації Волинський прес-клуб і Гендерний центр, програма «У-Медіа» (Інтерньюз) оголошують Конкурс журналістських матеріалів, які висвітлюють питання дискримінації або дотримання прав людини за ознакою статі, можливостей або перешкод щодо їх реалізації у соціумі з огляду на стать. Дедлайн - 31 липня 2017 р.

 

До участі в конкурсі запрошуються представники / представниці друкованих ЗМІ, телебачення, радіо та інтернет-видань, блогери та журналісти-фрілансери всіх регіонів України, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків та жінок.

 

Тематика матеріалів може стосуватися (але не обмежуватися) таких сфер: політики, влади, бізнесу / економіки, соціальної сфери (відпустки по догляду за дитиною, працевлаштування, забезпечення умов праці та ін.), медицини, освіти, юриспруденції, журналістики, військової галузі, громадської активності тощо.

 

На конкурс можна надсилати як уже опубліковані/подані в ефір у 2016-17 роках матеріали, так і раніше не оприлюднені.

 

Формат подачі:

 

1)    для матеріалів, розміщених у друкованих виданнях – текст у форматі Microsoft Word, скан-копія публікації у виданні (або pdf-формат зверстаної сторінки чи посилання на інтернет-сторінку газети);

 

2)    для матеріалів, розміщених у інтернет-виданнях – посилання на інтернет-сторінку або оригінал тексту у форматі Microsoft Word (якщо матеріал не був опублікований);

 

3)    для матеріалів, розміщених в електронних ЗМІ (радіо, телебачення) – посилання на передачу/сюжет, розміщену на інтернет-сторінці медіа, каналі YouTube, Vimeo або файлообміннику.

 

Учасниці / учасники конкурсу можуть надіслати не більше 2 матеріалів.

 

Критерії оцінювання:

 

– повнота розкриття теми;

– актуальність та ілюстративність матеріалу;

– наявність / відсутність стереотипів;

– дотримання етичних стандартів журналістики.

 

Оцінювання робіт проводитиме журі, сформоване з організаторів конкурсу, фахівців у питаннях прав людини та журналістів (до завершення конкурсу імена не розголошуються). Результати конкурсу будуть оголошені в серпні 2017 р.

 

Учасників / учасниць конкурсу буде нагороджено призами, а переможців / переможиць – дипломами і цінними подарунками.

 

Кінцевий термін подачі матеріалів – 31 липня 2017 р. на електронну пошту Волинського прес-клубу lutsk@cure.org.ua. Тема листа: «На конкурс журналістських матеріалів із ґендерної тематики».

 

З усіма питаннями звертайтеся до Богдани Стельмах за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20, e-mail: lutsk@cure.org.ua.

 

Конкурс проводиться в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)


Конкурс для журналістів і студентів на найкращий матеріал про євроінтеграцію

У рамках проекту ЄС Association4U відкрито конкурс для журналістів і студентів на кращі матеріали (у т.ч. малюнки й фото), про будь-які аспекти європейської інтеграції та впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Дедлайн - 20 жовтня 2017 р.

 

У рамках проекту ЄС Association4U відкрито конкурс для журналістів на найкраще роз’яснення положень і висвітлення результатів впровадження Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

 

Мета конкурсу:

  • Підвищити обізнаність суспільства про Угоду про асоціацію/Зону вільної торгівлі між Україною та Європейським Союзом;
  • Пояснити можливості та виклики, які постають в процесі імплементації Угоди перед українськими державними інститутами, громадянами, неурядовими організаціями та господарюючими суб’єктами;
  • Популяризувати успішний досвід українських громадян та заохотити до активного використання можливостей, що надаються Угодою про асоціацію;
  • Сприяти утвердженню європейських цінностей та європейської ідентичності України й українців.

Номінації:

  • Найкращий аналітичний матеріал
  • Найкращий репортаж
  • Найкраще інтерв’ю
  • Найкраща історія успіху
  • Найкращий матеріал в категорії “Суб’єктивний погляд” (найкращий матеріал художньо-публіцистичного жанру)
  • Найкраща ілюстрація (малюнок або репортажне фото)
  • Найкращий студентський матеріал

Тематика матеріалів:

 

Подані на конкурс журналістські матеріали можуть стосуватися будь-яких аспектів європейської інтеграції та впровадження Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Вони можуть висвітлювати такі теми (але не обмежуватися ними):

  • Індивідуальні історії успіху (підприємців, студентів, науковців, митців тощо)
  • Зона вільної торгівлі з ЄС / зміни бізнес-клімату
  • Наука, освіта
  • Культура, креативність
  • Адміністративні послуги: реформи «на дотик»
  • Відкритість влади і демократичні процедури
  • Роль громадянського суспільства у реформуванні країни
  • Енергоефективність та енергозбереження
  • Екологія

Учасники конкурсу:

 

До участі в конкурсі запрошуються:

  • Журналісти регіональних ЗМІ усіх форм та типів власності (теле- та радіокомпанії, друковані та онлайн-медіа), а також фрілансери, які співпрацюють з цими ЗМІ.
  • Студенти факультетів журналістики вищих навчальних закладів (очної форми навчання) віком до 25 років.

Вимоги до конкурсних матеріалів:

 

До розгляду приймаються всі формати і жанри журналістських матеріалів, які вийшли в ефір на регіональному телебаченні чи радіо або були опубліковані в регіональних друкованих ЗМІ чи інтернет-виданнях у період з 15 жовтня 2016 року до 15 жовтня 2017 року.

 

Один учасник може подавати на конкурс кілька матеріалів, але не більше одного в кожній номінації.

 

В спеціальній номінації “Найкращий студентський матеріал” приймаються також неопубліковані раніше матеріали.

 

Перебіг конкурсу:.

 

Учасники конкурсу зможуть взяти участь у тренінгах та робочих зустрічах для журналістів за участю іноземних та українських експертів.

 

Нагородження:

 

Переможці конкурсу нагороджуються цінними призами (диктофонами, телефонами, зарядними пристроями, планшетами, жорсткими дисками, тощо).

 

У випадку незадовільної якості матеріалів, кворумом членів журі конкурсу може бути прийнято рішення про відсутність переможців у окремих номінаціях. При цьому загальна кількість призів зменшена не буде, – додаткові переможці будуть оголошені в інших номінаціях.

 

Дата проведення буде оголошена заздалегідь на офіційній сторінці конкурсу за адресою: www.association4u.com.ua 

 

Реєстрація на конкурс:

  • Конкурсний матеріал (лінк на матеріал на веб-сайті ЗМІ, або скан-копія матеріалу, або відео-/аудіофайл) має бути надісланий до 20 жовтня 2017 року на електронну адресу ua.association4u@gmail.com з позначкою “Журналістський конкурс”.
  • У листі має бути вказане авторство матеріалу, дата його виходу, назва та контакти ЗМІ, конкурсна номінація, а також короткий опис матеріалу (не більше 400 символів). Студентам потрібно разом із матеріалом надіслати скан-копію студентського квитка.

Із додатковими запитаннями з поміткою «Журналістський конкурс: питання» прохання звертатись на електронну пошту ua.association4u@gmail.com

Примітка:

 

Офіційним вважається повний текст умов конкурсу, опублікований на українській версії веб-сторінки проекту Association4U за адресою: www.association4u.com.ua

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

До уваги переселенців

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців