Огляд можливостей для громадськості та журналістів. ГРАНТИ, ТРЕНІНГИ, КОНКУРСИ

17.07.2017 15:20 Житомирська область, можливості для ГО, громадськість, ЗМІ, гранти, тренінги, навчання Версія для друку
235

Запрошуємо до активності представників громадськості та ЗМІ. До вашої уваги пропонуємо тижневий огляд актуальних семінарів, тренінгів, програм, грантів та конкурсів.


Гранти від Житомирської ОДА для реалізації проектів від громадянського суспільства

Житомирська облдержадміністрація приймає конкурсні пропозицій від інститутів громадянського суспільства області для реалізації їхніх проектів.

 

Інститут громадянського суспільства може подати лише 1 конкурсну пропозицію. Оптимальна сума гранту – до 100 тис. грн., проте розглядатимуться й проекти з іншими бюджетами.

 

Загальний фонд фінансової підтримки, який виділяється з обласного бюджету, становить 1 млн гривень.

 

Гранти надаватимуться інститутам громадянського суспільства на проекти за тематичними напрямками:

  • соціально-економічний розвиток області;
  • впровадження реформи децентралізації;
  • національно-патріотичне виховання дітей та молоді;
  • спорт;
  • культурно-просвітницькі заходи;
  • проведення соціологічних досліджень;
  • інформаційні технології (ІТ);
  • транспорт, сфера ЖКГ;
  • екологія;
  • розвиток та захист інформаційного простору області тощо.

Конкурсна пропозиція повинна містити:

  • заяву про участь у конкурсі (додаток 1);
  • копії свідоцтва про реєстрацію інституту громадянського суспільства, статуту (положення);
  • копію документа, виданого територіальним органом ДФС не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення проведення конкурсу, що підтверджує включення (на момент подання конкурсної пропозиції) інституту громадянського суспільства до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • опис проекту (ініціативи) (додаток 2).
  • експертна оцінка проекту (ініціативи) фахівцями відповідної галузі;
  • інформацію про діяльність інституту громадянського суспільства протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, – за період діяльності) (додаток 3).

Конкурсні пропозиції прийматимуться у робочі дні (понеділок-четвер: з 9.00 до 18.15; п'ятниця: з 9.00 до 17.00; обідня перерва: з 13.00 до 14.00) за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 1, каб. 225 (управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації). Контактні телефони: (0412) 47-46-18; 47-46-25.

 

Прийом документів триватиме до 30 липня 2017 року.

 

Звертаємо увагу на те, що надані конкурсні пропозиції будуть реєструватися лише за умови подання повного переліку вищезазначених документів, оформлених за наданими зразками.


Конкурс «Розвиток комунікації у об’єднаних територіальних громадах через використання інструментів місцевої демократії»

Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) оголошує конкурс «Розвиток комунікації у об’єднаних територіальних громадах через використання інструментів місцевої демократії».

 

Учасники конкурсу: представники мережі регіональних / місцевих ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії, яка функціонує за підтримки МФВ, інші громадські організації, громадські спілки, органи самоорганізації населення та благодійні фонди.

 

Мета конкурсу: посилення спроможності членів територіальних громад, що проживають переважно на території периферійних населених пунктів об’єднаних територіальних громад, щодо комунікації із органами місцевого самоврядування через використання передбачених законодавством України форм безпосереднього народовладдя на місцевому рівні (ОСНи, загальні збори членів територіальних громад за місцем проживання, місцеві ініціативи, громадські слухання тощо) як важливої складової децентралізації та реформи місцевого самоврядування.

 

Бюджет конкурсу: 3,2 млн грн

 

Максимальний розмір гранту: 300 тис. грн

 

Кінцевий термін подання пропозицій: 20 липня 2017 

 

Оголошення результатів конкурсу:  05 вересня 2017

 

Детальна інформація, контакти організаторів та бланки необхідних документів - за посиланням.


Конкурс кращих проектів у сфері освіти дорослих в Україні

Громадська спілка «Українська асоціація освіти дорослих» та Представництво Німецької асоціації народних університетів DVV International в Україні оголошують конкурс кращих проектів у сфері освіти дорослих в Україні. Дедлайн - 1 вересня 2017 р.

 

Головна мета конкурсу: сприяння розвитку і популяризації освіти дорослих в Україні; стимулювання  професійної взаємодії провайдерів освіти дорослих; об’єднання зусиль, вироблення спільного бачення, накопичення досвіду і поширення кращих практик та корисних ініціатив, спрямованих на формування суспільства, що навчається впродовж життя.

 

До участі у конкурсі запрошуються провайдери освіти дорослих в Україні, у тому числі усі зацікавлені державні та недержавні установи, які працюють у сфері освіти дорослих.

 

Конкурс проводиться у 3-х номінаціях:

  • кращий освітній проект з активізації місцевих громад;
  • кращий освітній проект для осіб поважного віку;
  • кращий освітній проект для ВПО та інших вразливих груп населення.

У кожній номінації конкурсна комісія визначає переможців (перше, друге та третє місця).

 

Оцінювання проектів та визначення переможців здійснюється членами конкурсної комісії на підставі відкритої і прозорої процедури, визначеної умовами Положення про конкурс. Переможці будуть нагороджені дипломами, а також отримають спеціальну нагороду УАОД (виріб ручної роботи партнерської організації).  Усі учасники конкурсу отримають сертифікати участі. Переможці також матимуть можливість взяти участь і презентувати свій проект на Фестивалі неформальної освіти, який відбуватиметься 2-3 листопада 2017 р. у м. Києві.

 

Критеріями оцінювання проектів є:

 

• актуальність ініціативи;

• інноваційність ідеї, покладеної в основу проекту;

• соціальна значимість для регіону та цільової групи;

• відповідність проведених заходів зазначеній меті й завданням проекту;

• ефективність і дієвість інструментарію, використаного під час реалізації проекту;

• сталість проекту;

• можливість узагальнення та поширення досвіду реалізації проекту.

 

Вимоги до оформлення конкурсної роботи:

 

Заявка надається у вигляді презентації, яка повинна включати таки розділи:

 

 І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

  • Назва проекту.
  • Відомості про організацію (назва, контактна інформація, керівник організації).
  • Виконавці проекту.
  • Партнери та спонсори проекту (якщо є).
  • Цільова аудиторія (кому саме надається освітня послуга).
  • Географічна територія, на яку поширюється діяльність проекту.
  • Терміни реалізації проекту.

ІІ. ОПИС ПРОЕКТУ

  • Основна мета та завдання проекту.
  • Перелік заходів, що були проведені в рамках реалізації проекту.
  • Основні результати реалізації проекту.
  • Вплив проекту на розвиток місцевої громади (цільову групу).
  • Проблеми, що виникли під час реалізації проекту.
  • Перспективи розвитку проекту.

Форма подання інформації MS PowerPoint. Шрифт Times New Roman, не менше 18 пт., фон світлий, колір шрифту темний. Презентації можуть включать ілюстрації, фотографії, лінки на відеоматеріали. Загальна кількість слайдів не більше 20.

 

Для участі у конкурсі приймаються освітні проекти, які були повністю реалізовані у період з 1 січня 2016 року до 1 липня 2017 року. Усі заходи, час проведення яких виходить за межі вказаного періоду, не будуть розглядатися конкурсною комісією.

 

Для участі у конкурсі необхідно надіслати презентацію в електронному форматі на адресу: uaea@uaod.org.ua з приміткою «Конкурс проектів».

 

Організатори залишають за собою право розміщувати надіслані на конкурс матеріали у друкованих виданнях, на сайтах організаторів та партнерів проекту із обов’язковим зазначенням назви організації, яка надіслала проект.

 

Кінцевий термін подачі матеріалів для участі в конкурсі – 1 ВЕРЕСНЯ 2017 РОКУ.

 

Інформація про конкурс розміщуватиметься на сайті www.uaod.org.ua

 

Результати конкурсу будуть оприлюднені 1 жовтня 2017 р.


 

«Діксі ГРУП» оголошує конкурс для журналістів-розслідувачів

Громадська організація «Діксі ГРУП» оголошує п’ятий конкурс для  журналістів-розслідувачів в рамках Проекту USAID «Прозора енергетика». Проект спрямований на боротьбу з корупцією та поліпшення фінансової прозорості в енергетичному секторі України.

 

Ключові завдання в рамках проекту: підготовка журналістських розслідувань та/або спеціальних репортажів у текстовій та/або мультимедійній формі для розкриття публічно недоступної інформації/даних у галузі енергетики, “чорних скриньок” (ситуацій приховування або відсутності доступу до суспільно важливої інформації).

 

До участі у конкурсі запрошуються журналісти друкованих видань, онлайн-ресурсів, теле- та радіокомпаній, а також незалежні журналісти-фрілансери.

 

Вимоги до кандидатів:

 

- Наявність портфоліо розслідувань на подібну тематику;

 

- Розуміння можливих пов’язаних із розслідуванням ризиків та готовність до них.

 

Розслідування можуть мати як національний, так і регіональний/місцевий масштаб (розслідування місцевого масштабу повинні містити первинний аналіз щодо можливості/неможливості застосування відповідних висновків для інших регіонів України).

 

Матеріали мають стосуватися і розкривати запропоновані теми у газовому та електроенергетичному секторах, сфері виробництва і постачання тепла, секторі нафти і нафтопродуктів. Повний перелік тем - за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1l9gESJRtTswoIb701pwVwxQIVsKmMfFvBjgvLXIr9nw/edit.

 

Матеріали мають бути оприлюднені/опубліковані українською або англійською мовами (в окремих випадках дозволяється використання російської) у регіональних та/чи національних ЗМІ. Мінімальний обсяг сюжетів для телебачення та радіо – 3 хвилини; для друкованих та онлайн-ЗМІ – 5 тис. друкованих знаків з пробілами.

 

Тривалість розслідування та підготовки матеріалу - не більше за 1,5 місяці.

 

Повний пакет документів повинен містити:

 

- Резюме/CV з описом відповідного досвіду.

 

- Лист-пропозицію (форму можна скачати за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1qtHUDV-LOnynZk1E9U8ivRZB5GMn60GV6jFuRbFZY5c/edit).

 

Конкурсна комісія оцінюватиме пропозиції з підготовки матеріалів за наступними критеріями:

  • досвід проведення розслідувань;

  • відповідність запропонованим темам, відкриття доступу до нової суспільно важливої інформації;

  • вартість послуг.

Усім фіналістам конкурсу Проект USAID надасть можливість співпрацювати зі своїми експертами для отримання консультацій.

 

Пропозиції розглядаються по мірі надходження. Повний пакет документів надсилайте за адресою romaniuk@dixigroup.org, зазначивши у темі листа «Конкурс для журналістів».


Програма ЄС «Еразмус для молодих підприємців»

Мінекономрозвитку інформує про програму ЄС «Еразмус для молодих підприємців», яка є частиною програми ЄС COSME. Програма «Еразмус для молодих підприємців» – програма транскордонного обміну, яка дає можливість новим підприємцям (мається на увазі не вік підприємця, а час з моменту започаткування підприємницької діяльності – до 3х років) навчатися у досвідчених підприємців в інших країнах-учасницях програми ЄС COSME. 

 

“Еразмус для молодих підприємців” (далі - Програма) - започаткована у 2009 році Програма транскордонного обміну, яка надає можливість новши, молодим та амбіційним підприємцям (слово “молодий” в цьому контексті означає не вікпідприємця, а час з моменту започаткування ним підприємницької діяльності - до Зхроків) набувати навичок і знань у досвідчених підприємців, які володіють малими підприємствами в інших країнах-учасниках цієї Програми, а досвідченим підприємцям - дізнаватися про перспективи й нові бізнес-ідеї молодих підприємців, започатковувати співробітницттво з іноземнимними партнерами. Обмін досвідом здійснюється шляхом організації відрядження молодого (нового) підприємця до країни підприємця-господаря строком від 1 до 6 місяців.

 

Детальну інформацію щодо участі у програмі дивіться у прикріпленому файлі.


Всеукраїнський фотоконкурс «Країна змін»

Всеукраїнський фотоконкурс «Країна змін» – це творчі роботи молодих фотографів, які покликані візуально презентувати Україну, як динамічну спільноту активних, свідомих, патріотичних, інноваційних, освічених громадян готових не чекати «на краще завтра», а діяти сьогодні, власними зусиллями, локальними ініціативами, свідомою громадянською позицією, змінюючи України та світ на краще. Візуальне мистецтво, як ніщо інше, може найкраще і, власне, наочно показати наші здобутки та здорові починання, про які ми часто не маємо можливості чути через офіційні канали. Дедлайн - 1 жовтня 2017 р.

І) Організатори та партнери конкурсу:

  • Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого.
  • Всеукраїнська інноваційна платформа«Сходи в Майбутнє»
  • Громадська організація «Детектор медіа»
  • Газета Верховної ради України «Голос України»
  • Науково-методичний центр тележурналістики «АстудіЯ
  • Суспільно-політичне видання «Грінченко-інформ»
  • Інші партнери (перемовини тривають, проект є відкритим для партнерства та конструктивних ідей)

ІІ) Концепція та мета конкурсу:

 

Всеукраїнський фотоконкурс «Країна змін» – це творчі роботи молодих фотографів, які покликані візуально презентувати Україну, як динамічну спільноту активних, свідомих, патріотичних, інноваційних, освічених громадян готових не чекати «на краще завтра», а діяти сьогодні, власними зусиллями, локальними ініціативами, свідомою громадянською позицією, змінюючи України та світ на краще. Візуальне мистецтво, як ніщо інше, може найкраще і, власне, наочно показати наші здобутки та здорові починання, про які ми часто не маємо можливості чути через офіційні канали.

 

Окрім можливості побачити інакшу країну – змін та розвитку, конкурс має на меті дати можливість молодим фахівцям реалізувати свої творчі та професійні здібності у фотографії, мистецтві, журналістиці; розказати свою неперевершену фотоісторію всій країні; отримати додаткову особисту мотивацію (в т.ч. і матеріальну) для подальших конструктивних звершень, власного розвитку.

 

Ми чекаємо насамперед фотороботи креативні, насичені сенсами, позитивом, силою життя та духом змін, незалежно від того чи фотографуєте ви на смартфон, планшет, цифрову професійну камеру чи фотоплівку. Журі буде керуватися комплексними критеріями оцінки надісланих робіт, оцінюючи кожну – за концептуальною, сенсовою та ціннісною презентацією України як країни змін, і лише потім – за технічними критеріями виконання. Вітається творчість учасників та вміння проявляти нестандартне мислення.

 

Організатори не формують жодних «рамок» (окрім мінімальних технічних вимог), які б могли штучно обмежувати творчий потенціал фотографів готових представити свої роботи на конкурсі у 10-ти відкритих для креативності номінаціях (див. нижче).

 

В певних випадках до конкурсу може допускатися серія робіт (наприклад, 2-3 знімки), якщо вони відображають максимально широко та цікаво творче бачення певної теми, проблеми, контекстної ситуації. За таких умов журі може зарахувати ці фотографії як одну комплексну роботу учасника.

 

ІІІ) Завдання конкурсу:

-        створення та поширення позитивного іміджу України, окремих її регіонів, населених пунктів, спільнот та персоналій;

-        сприяння формуванню нового творчого та ініціативного покоління;

-        розвиток професійних якостей фотографів, митців, журналістів, документалістів тощо;

-        пошук «нових імен» серед людей творчих за духом та професією;

-        підтримка молодих авторів;

-        розширення можливостей традиційної освіти за рахунок реалізації практичного проекту.

 

ІV) Учасники конкурсу:

 

До участі у конкурсі допускається юнь та молодь віком до 25 років: юні фотографи, школярі, абітурієнти, що цікавляться фотосправою, студенти, молоді спеціалісти, фрілансери. Допускаються як молоді професіонали, так і аматори.

 

V) Номінації конкурсу та винагороди конкурсантам:

  1. Громадянська позиція (соціальна робота, прояв громадської свідомості)
  2. Випробування війною
  3. Неформат: вміння бути іншим
  4. Інновації
  5. Вічні цінності у новому ракурсі
  6. Освіта і наука
  7. Культура
  8. Здорова країна
  9. Спорт
  10.  Люди, що змінюють свій (персоналії)

Відзначимо, що всі подані на конкурс роботи мають відповідати запропонованим рубрикам, і в разі позитивних оцінок журі, будуть представлені за ними на підсумковій фотографічній виставці (20-30 робіт).

 

Втім, до винагородження подаються лише 3 найкращі фотознімки за олімпійським принципом: 1-е місце (2500 грн.), 2-е місце (1500 грн.), 3-е місце (цінний приз/премія в еквіваленті до 1000 грн.). За підсумками інтерактивного голосування в соцмережах та на сайтах партнерів також буде запроваджено спецпремію у номінації глядацьких симпатій (цінний приз/премія в еквіваленті до 1000 грн.).

 

Можливе введення додаткових спеціальних призів або збільшення існуючих призових ставок за пропозицією організаторів/партнерів, та їх фінансової участі в цьому, про що буде повідомлено додатково.

 

VІ) Технічні умови до фоторобіт та участі в конкурсі:

 

Приймаємо чорно-білі та кольорові фотографії виставкової якості (не менше ніж 2500 пікселів по більшій стороні, розмір файлу не менше 2 МБ, але не більше 8 МБ), в електронному вигляді, максимальна кількість від одного учасника – 10 робіт.

 

Надання фото до конкурсу здійснюється безоплатно для автора. Всі витрати із опрацювання фотографії до виставки, її друку беруть на себе організатори. В разі відбору Вашого знімку(ів) до виставки Вас буде поінформовано додатково.

 

Знімки потрібно надсилати на електронну адресу – sneg_bio@yahoo.com з приміткою у назві листа Фотоконкурс-2017. До фотографій потрібно додати текстовий файл (з аналогічною назвою – Фотоконкурс-2017) з коротким описом знімків (де і коли знято, за яких обставин, опис унікальності ситуації/представленої персони – все на розсуд автора). Окрім цього потрібно додати текстовий файл з назвою – Анкета – та особистими даними учасника конкурсу (П.І.Б., дата народження, місто, адреса фактичного проживання (повну, з поштовим індексом), контактні телефони та електронну адресу, 2-3 речення про себе, свою діяльність).

 

Учасники фотоконкурсу своєю участю підтверджують та гарантують, що вони є авторами надісланих робіт, мають авторські права на роботи, які беруть участь у фотоконкурсі, не передавали робіт та авторських прав на них  іншим особам, окрім організаторів конкурсу, та фактом участі у фотоконкурсі не порушують авторських прав третіх осіб.

 

У разі виявлення неправдивості наведеної вище інформації про авторські права та недотримання зазначених гарантій, конкурсанти зобов’язані взяти вирішення всіх претензій на себе і відшкодувати організаторам усі можливі збитки, зокрема — втрачену вигоду.

 

Надіслані на фотоконкурс роботи не рецензуються і не повертаються.

 

Надсилаючи роботи для участі у фотоконкурсі, автори погоджуються з правом організатора фотоконкурсу на безкоштовне долучення їхніх імен і прізвищ до списків учасників у рекламних цілях організаторів для популяризації фотоконкурсу.

 

Надсилаючи роботи для участі у фотоконкурсі, конкурсанти погоджуються з його умовами.

 

Журі конкурсу має право на власний розсуд визначати переможців, встановлювати їм винагороди, премії, зокрема й моральне заохочення шляхом подальшої публікації у власних та партнерських ресурсах фотографій із зазначенням авторства (без додаткової оплати), а також використовувати світлини іншим чином, як зазначено в умовах фотоконкурсу.

 

Обов’язкова умова отримання призів — особиста присутність переможців на урочистій церемонії нагородження у жовтні 2017 р.

 

Переможці та призери фотоконкурсу самостійно сплачують обов’язкові податки та збори з отриманих призів згідно з чинним законодавством України; відповідають за достовірність наданої ними інформації та документів для нарахування податків та зборів.

 

Прийняття умов фотоконкурсу накладає на учасника певні обов’язки й регламентує дії учасника у фотоконкурсі. Умови фотоконкурсу є змішаним публічним договором, який містить елементи договору про участь у конкурсі, авторського договору про передачу прав на використання об’єкта авторського права.

 

Для учасників, яким ще не виповнилося 18 років необхідно додати дозвіл на участь у конкурсі та демонстрацію фото від одного з батьків, а також контактну інформацію, того з батьків, хто буде засвідчувати право дитини на участь. Такий дозвіл  надається у вільній формі, із зазначенням особистих даних контактних осіб (батьків) та назвами чи номерами наданих фотографій.

 

Друк та розміщення фото на виставці організатори та партнери здійснюють власним коштом.

 

Відбір усієї добірки фото здійснюється на основі ухвалення колегіальної згоди, голосуванням за необхідності, або у спірних моментах. Схвалення здобувають фото, які набрали більшість голосів професійного журі – мінімум 4 з 7.

 

VІІ) Терміни та етапи проведення конкурсу:

 

10 квітня – 1 жовтня 2017 року – основна (активна) частина конкурсу, збір та опрацювання фотографій; оприлюднення самих цікавих робіт на партнерських сайтах з метою популяризації конкурсу та створення можливості глядачам та учасникам конкурсу самим інтерактивно обрати переможця номінації глядацьких симпатій; попередній перегляд робіт експертами журі; за потребою – технічні зустрічі між собою. (За гострої необхідності термін конкурсу може бути подовжено)

 

1 – 10 жовтня – вибір низки робіт експертами журі до загальної виставки, підсумкове засідання журі обрання 3-х фіналістів, спеціальних призів, запрошення переможців та учасників виставки на офіційну церемонію нагородження та відкриття виставки.

 

20 жовтня – відкриття виставки фоторобіт в Університеті Грінченка + церемонія нагородження переможців.

 

VІІІ) Журі конкурсу:

 

Конкурсні роботи на всіх етапах відбору будуть оцінюватися неупередженим професійним журі, що складається з міжгалузевих фахівців та експертів з фотографії, готових максимально якісно та різносторонньо оцінити представлені роботи. Журі складається з 7 осіб. Непарна кількість учасників покликана працювати у процедурі взаємних дебатів і консультацій, які передбачають голосування і відбір найкращих робіт за більшістю голосів. 

 

Склад журі:

  1. Олександр Клименко – український фотограф-документаліст, що більше двадцяти років знімає військові конфлікти в багатьох «гарячих» точках світу – Боснії, Косові, Ліберії, Сьєрра-Леоне, Нагірному Карабасі, Придністров’ї, на Сході України. Працює штатним фоторепортером парламентської газети «Голос України»
  2. Володимир Шилов – фотохудожник, фотограф з багаторічним міжнародним досвідом роботи, білд-редактор низки українських друкованих видань
  3. Діана Дуцик – український журналіст, медіакритик, експерт з питань медіаосвіти, виконавчий директор у ГО «Детектор медіа»
  4. Наталія Сопіт – ведуча телеканалу «112 Україна»,викладач Київського національному університеті театру, кіно и телебачення імені І.К.Карпенко-Карого.
  5. Мар’яна Ангелова – фахівець із візуальних медіа, журналіст, редактор, письменник, завідувач навчально-методичного центру з тележурналістики «А-студія» Київського університету імені Бориса Грінченка
  6. Ігор Найда – фахівець з HR та проектного менеджменту, медик, громадський діяч, співзасновник Всеукраїнської інноваційної платформи «Сходи в Майбутнє».
  7. Андрій Сніжко – історик, політолог, журналіст, фотограф, викладач Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, к.політ.н.

Розпочалася нова шоста хвиля конкурсу «ЗМІ за проєвропейські зміни в Україні»

ІЕД та Європейська Правда оголошують про початок нової 6 хвилі конкурсу «ЗМІ за проєвропейські зміни в Україні» - http://www.ier.com.ua/ua/Grants?pid=5338. Дедлайн - 27 липня 2017 р. 

 

До участі у конкурсі запрошуються ЗМІ, які:

  • офіційно зареєстровані як юридичні особи в Україні не менше 1 року (грантові заявки від ФОП не приймаються);
  • мають щонайменше річний, бажано – трирічний досвід роботи;
  • мають досвід публікацій за тематикою запропонованого проекту;
  • мають сталу аудиторію в одному або декількох регіонах України (окрім Києва);
  • мають спроможність впроваджувати грантові проекти та звітуватися за ними (включаючи фінансове звітування).

Проектні пропозиції з додатками слід надсилати на адресу rfr@ier.kiev.ua.

 

Дедлайн: 27.07.2017 (18:00)

 

Конкурс грантів проводиться в рамках проекту «Просування реформ в регіони», який фінансується Європейським Союзом в рамках програми  «Підтримка громадянського суспільства в Україні».


Курс навчання в Українській медіа Є-школі

Запрошуємо менеджерів з регіональних телерадіокомпаній та on-line видань! Чотирьохмісячний курс починається 2 вересня в Києві.

 

Для реєстрації заповніть анкету https://goo.gl/iPs2uB

 

Загальна тривалість курсу – 4 місяці. Кожний модуль включає в себе 3 дні очного інтенсиву (Київ), та три тижні – дистанційного навчання із зворотнім зв’язком від тренерів.


· 02.09 – 04.09 Модуль 1. Як розвивати стратегію вашого медіа-бізнесу.


· 29.09 – 01.10 Модуль 2. Як створювати, просувати і продавати контент.


· 27.10 – 29.10 Модуль 3. Як заробляти гроші нестандартними способами і як ними ефективно керувати.


· 24.11 – 26.11 Модуль 4. Як створити ефективну команду сучасного медіа.


Медіаменеджер — це керівник, професіонал, що сам знається на створенні і просуванні унікального контенту. Розуміє стратегію розвитку свого каналу або видання. Чітко визначає аудиторію, для якої створює продукт. І авжеж, ефективно будує комунікацію всередині команди.


Все, що робить медіаменеджер, наближає його ЗМІ до поставлених цілей.


Міжнародний досвід наших тренерів та синергія з різних сфер ЗМІ в нашій програмі будуть корисні і початківцям, і вже досвідченим керівникам.


• Керівник курсу Татьяна Рєпкова - знаний словацький медіатренер, експерт і консультант, засновник міжнародного Клубу медіаменеджерів, автор книги «Новое время», колишній багаторічний директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту WAN-IFRA (Франція).


• Ганна Авраменко - експерт у галузі корпоративних фінансів, колишній фінансовий топ-менеджер найрейтинговіших медіахолдингів «Старлайт» та «Україна» .


• Віра Черниш – засновник медіа-консалтингу Simply Media, головний редактор онлайн-журналу Marketing Challenge. Віра створювала нативну рекламу для найбільших ЗМІ Африки та Азії. Раніше вона керувала просування м та монетизацією Forbes, «Корреспондента», «Фокуса», журнала «Деньги».


• Роман Суліма - медіаменеджер з 20-річним досвідом, засновник більш ніж 50 медіапроектів, в минулому - директор з розвитку видавництватва Sanoma Ukraine. Сьогодні - CEO медіастудії Custom Lab.


• Андрій Александров - фахівець зі стратегічного планування медіа-компаній, топ-менеджер БелаПАН, провідного незалежного інформаційного агенства Білорусі, видавець і головний редактор аналітичного видання "Беларусский Журнал".


• Марія Фронощук – керівник та маркетинг-директор незалежного інтернет-журналу Platfor.ma. Разом із командою вивела видання на самоокупність без залучення інвестицій та заснувала бюро спецпроектів Platfor.ma Specials.


• Ірина Когут – консультант з командного менеджменту, засновник Консалтингової компанії PM Business Solution, співоорганізатор першого у Львові всеукраїнського Форуму командоутворення та кар’єри.


Навчання платне – 1500 гривень за весь курс.


Кількість місць обмежена, тож поспішайте.


“Ukrainian Media E-Learning School” – сучасні курси підвищення кваліфікації для журналістів та медіаменеджерів, що побудовані за німецьким зразком. Спільний проект Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) та Deutsche Welle Akademie. Українські експерти зі значним досвідом журналістики і медіа менеджменту спільно з німецькими фахівцями створили навчальну програму для журналістів та керівників медіасфери, які прагнуть вдосконалювати свої знання й навички з фаху.



Більше деталей на офіційній сторінці у ФБ: https://www.facebook.com/U krainianMediaESchool/


Конкурс журналістських матеріалів на ґендерну тематику

Громадські організації Волинський прес-клуб і Гендерний центр, програма «У-Медіа» (Інтерньюз) оголошують Конкурс журналістських матеріалів, які висвітлюють питання дискримінації або дотримання прав людини за ознакою статі, можливостей або перешкод щодо їх реалізації у соціумі з огляду на стать. Дедлайн - 31 липня 2017 р.

 

До участі в конкурсі запрошуються представники / представниці друкованих ЗМІ, телебачення, радіо та інтернет-видань, блогери та журналісти-фрілансери всіх регіонів України, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків та жінок.

 

Тематика матеріалів може стосуватися (але не обмежуватися) таких сфер: політики, влади, бізнесу / економіки, соціальної сфери (відпустки по догляду за дитиною, працевлаштування, забезпечення умов праці та ін.), медицини, освіти, юриспруденції, журналістики, військової галузі, громадської активності тощо.

 

На конкурс можна надсилати як уже опубліковані/подані в ефір у 2016-17 роках матеріали, так і раніше не оприлюднені.

 

Формат подачі:

 

1)    для матеріалів, розміщених у друкованих виданнях – текст у форматі Microsoft Word, скан-копія публікації у виданні (або pdf-формат зверстаної сторінки чи посилання на інтернет-сторінку газети);

 

2)    для матеріалів, розміщених у інтернет-виданнях – посилання на інтернет-сторінку або оригінал тексту у форматі Microsoft Word (якщо матеріал не був опублікований);

 

3)    для матеріалів, розміщених в електронних ЗМІ (радіо, телебачення) – посилання на передачу/сюжет, розміщену на інтернет-сторінці медіа, каналі YouTube, Vimeo або файлообміннику.

 

Учасниці / учасники конкурсу можуть надіслати не більше 2 матеріалів.

 

Критерії оцінювання:

 

– повнота розкриття теми;

– актуальність та ілюстративність матеріалу;

– наявність / відсутність стереотипів;

– дотримання етичних стандартів журналістики.

 

Оцінювання робіт проводитиме журі, сформоване з організаторів конкурсу, фахівців у питаннях прав людини та журналістів (до завершення конкурсу імена не розголошуються). Результати конкурсу будуть оголошені в серпні 2017 р.

 

Учасників / учасниць конкурсу буде нагороджено призами, а переможців / переможиць – дипломами і цінними подарунками.

 

Кінцевий термін подачі матеріалів – 31 липня 2017 р. на електронну пошту Волинського прес-клубу lutsk@cure.org.ua. Тема листа: «На конкурс журналістських матеріалів із ґендерної тематики».

 

З усіма питаннями звертайтеся до Богдани Стельмах за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20, e-mail: lutsk@cure.org.ua.

 

Конкурс проводиться в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)


Конкурс для журналістів і студентів на найкращий матеріал про євроінтеграцію

У рамках проекту ЄС Association4U відкрито конкурс для журналістів і студентів на кращі матеріали (у т.ч. малюнки й фото), про будь-які аспекти європейської інтеграції та впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Дедлайн - 20 жовтня 2017 р.

 

У рамках проекту ЄС Association4U відкрито конкурс для журналістів на найкраще роз’яснення положень і висвітлення результатів впровадження Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

 

Мета конкурсу:

  • Підвищити обізнаність суспільства про Угоду про асоціацію/Зону вільної торгівлі між Україною та Європейським Союзом;
  • Пояснити можливості та виклики, які постають в процесі імплементації Угоди перед українськими державними інститутами, громадянами, неурядовими організаціями та господарюючими суб’єктами;
  • Популяризувати успішний досвід українських громадян та заохотити до активного використання можливостей, що надаються Угодою про асоціацію;
  • Сприяти утвердженню європейських цінностей та європейської ідентичності України й українців.

Номінації:

  • Найкращий аналітичний матеріал
  • Найкращий репортаж
  • Найкраще інтерв’ю
  • Найкраща історія успіху
  • Найкращий матеріал в категорії “Суб’єктивний погляд” (найкращий матеріал художньо-публіцистичного жанру)
  • Найкраща ілюстрація (малюнок або репортажне фото)
  • Найкращий студентський матеріал

Тематика матеріалів:

 

Подані на конкурс журналістські матеріали можуть стосуватися будь-яких аспектів європейської інтеграції та впровадження Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Вони можуть висвітлювати такі теми (але не обмежуватися ними):

  • Індивідуальні історії успіху (підприємців, студентів, науковців, митців тощо)
  • Зона вільної торгівлі з ЄС / зміни бізнес-клімату
  • Наука, освіта
  • Культура, креативність
  • Адміністративні послуги: реформи «на дотик»
  • Відкритість влади і демократичні процедури
  • Роль громадянського суспільства у реформуванні країни
  • Енергоефективність та енергозбереження
  • Екологія

Учасники конкурсу:

 

До участі в конкурсі запрошуються:

  • Журналісти регіональних ЗМІ усіх форм та типів власності (теле- та радіокомпанії, друковані та онлайн-медіа), а також фрілансери, які співпрацюють з цими ЗМІ.
  • Студенти факультетів журналістики вищих навчальних закладів (очної форми навчання) віком до 25 років.

Вимоги до конкурсних матеріалів:

 

До розгляду приймаються всі формати і жанри журналістських матеріалів, які вийшли в ефір на регіональному телебаченні чи радіо або були опубліковані в регіональних друкованих ЗМІ чи інтернет-виданнях у період з 15 жовтня 2016 року до 15 жовтня 2017 року.

 

Один учасник може подавати на конкурс кілька матеріалів, але не більше одного в кожній номінації.

 

В спеціальній номінації “Найкращий студентський матеріал” приймаються також неопубліковані раніше матеріали.

 

Перебіг конкурсу:.

 

Учасники конкурсу зможуть взяти участь у тренінгах та робочих зустрічах для журналістів за участю іноземних та українських експертів.

 

Нагородження:

 

Переможці конкурсу нагороджуються цінними призами (диктофонами, телефонами, зарядними пристроями, планшетами, жорсткими дисками, тощо).

 

У випадку незадовільної якості матеріалів, кворумом членів журі конкурсу може бути прийнято рішення про відсутність переможців у окремих номінаціях. При цьому загальна кількість призів зменшена не буде, – додаткові переможці будуть оголошені в інших номінаціях.

 

Дата проведення буде оголошена заздалегідь на офіційній сторінці конкурсу за адресою: www.association4u.com.ua 

 

Реєстрація на конкурс:

  • Конкурсний матеріал (лінк на матеріал на веб-сайті ЗМІ, або скан-копія матеріалу, або відео-/аудіофайл) має бути надісланий до 20 жовтня 2017 року на електронну адресу ua.association4u@gmail.com з позначкою “Журналістський конкурс”.
  • У листі має бути вказане авторство матеріалу, дата його виходу, назва та контакти ЗМІ, конкурсна номінація, а також короткий опис матеріалу (не більше 400 символів). Студентам потрібно разом із матеріалом надіслати скан-копію студентського квитка.

Із додатковими запитаннями з поміткою «Журналістський конкурс: питання» прохання звертатись на електронну пошту ua.association4u@gmail.com

Примітка:

 

Офіційним вважається повний текст умов конкурсу, опублікований на українській версії веб-сторінки проекту Association4U за адресою: www.association4u.com.ua


АУП запрошує на семінари з адміністративної, судової, медичної реформ та стандартів журналістики

Протягом серпня Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу проведе чотири семінари для журналістів. Мета заходів – підвищити якість журналістських матеріалів із питань адміністративної, судової, медичної реформ та стандартів журналістики.

 

Розклад заходів:

 

1-2 серпня – Світові стандарти журналістики в умовах війни та кризи (Харків)

 

3-4 серпня – Як зрозуміло писати про судову та правову реформу (Полтава)

 

22-23 серпня – Як зрозуміло писати про децентралізацію (Краматорськ)

 

24-25 серпня – Як зрозуміло писати про медичну реформу  (Слов’янськ)

 

Електронна анкета для реєстрації >>>

 

Інформацію щодо участі очікуйте за тиждень до дати проведення тренінгу.

 

Участь у тренінгах є безкоштовною. Харчування за рахунок організаторів. Учасникам з інших міст надається місце у готелі за рахунок організаторівКомпенсація витрат на проїзд не здійснюється.

 

Відбір учасників відбуватиметься на конкурсних засадах. 

 

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

 

Контактна особа:


Юлія Гуза, асистент проектів АУП,


телефон: 063 142 09 61


електронна пошта: info@aup.com.ua


 

Конкурс журналістських матеріалів на ґендерну тематику

31 липня 2017 р. завершується прийом журналістських матеріалів, які висвітлюють тему дискримінації або дотримання прав людини за ознакою статі, можливостей або перешкод щодо їх реалізації у соціумі з огляду на стать.

 

До участі в конкурсі запрошуються представники / представниці друкованих ЗМІ, телебачення, радіо та інтернет-видань, блогери та журналісти-фрілансери всіх регіонів України, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків та жінок.

 

Тематика матеріалів може стосуватися (але не обмежуватися) таких сфер: політики, влади, бізнесу / економіки, соціальної сфери (відпустки по догляду за дитиною, працевлаштування, забезпечення умов праці та ін.), медицини, освіти, юриспруденції, журналістики, військової галузі, громадської активності тощо.

 

На конкурс можна надсилати як уже опубліковані/подані в ефір у 2016-17 роках матеріали, так і раніше не оприлюднені.

 

Деталі участі - на сайті Волинського прес-клубу.


Конкурс на розробку та написання Планів Дій Сталого Енергетичного Розвитку для малих громад

Фонд «Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу» оголошує конкурс на розробку Планів Дій Сталого Енергетичного Розвитку та клімату (SECAP), серед малих громад України, з чисельністю населення не більше 50 тис. Дедлайн - 15 вересня 2017 р.

 

Громадська організація Фонд «Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу» в рамках проекту «Організація співпраці малих міст України, громадянського суспільства та експертного середовища у питаннях енергобезпеки», який впроваджується завдяки Програмі LINK Регіонального Екологічного Центру для Центральної та Східної Європи і фінансується Міністерством Клімату та Довкілля Норвегії,  оголошує конкурс на розробку Планів Дій Сталого Енергетичного Розвитку та клімату (SECAP), серед малих громад України, з чисельністю населення не більше 50 тис.

 

Хто може прийняти участь:

 

Органи місцевого самоврядування:  міські та селищні ради, об’єднані територіальні громади України, які приєдналися, або мають бажання приєднатися до Європейської ініціативи -  (Covenant of Mayors) - "Угода мерів", ініційованої Європейською Комісією від 15.01.2009 року, з метою забезпечення реалізації політики сталого енергетичного розвитку та зменшення викидів парникових газів на території громади не менше ніж на 30% до 2030 року.

 

Вимоги до учасників конкурсу:

 

Місто, селище, ОТГ з фактичною кількістю населення не більше 50 тис. жителів (за результатом останнього перепису населення), яке приєдналося, або планує приєднатися до Меморандуму про співпрацю в інноваційній та науково-виробничій сфері (Лубенський меморандум).

 

Можливість надання не менше 50% співфінансування проведення інвестиційних розрахунків в  межах концепції залучення нових технологій, ефективного та ощадливого використання енергетичних ресурсів, надання якісних енергетичних послуг, підвищення енергетичної безпеки, захисту довкілля, забезпечення сталого розвитку поселень та заходів з формування реєстру інвестиційних проектів громади.

 

Тривалість конкурсу: з 10 липня  по 15 вересня 2017 року.

 

Кінцевий термін подачі заявок: 15  вересня  16 год. 00 хв.

 

Дата оголошення результатів: 1 жовтня 2017 року.

 

Переможці конкурсу будуть запрошені на вручення сертифікатів під час проведення 2-ї Конференції експертів зі сталого розвитку, енергозбереження, екології та енергетичної безпеки, де експерти в робочих групах проведуть попередній аналіз поточного стану громад переможців конкурсу.

 

Пріоритети будуть надаватися учасникам, які:

 

Мають готовність до просування партнерських проектів сталого розвитку в галузі:

 

·         енергобезпеки та диверсифікації джерел енергії, зменшення витрат енергоносіїв;

·         збереження довкілля, благоустрою територій

·         енергозбереження на об’єктах   комунальної власності

·         модернізації технологій у житлово-комунального секторі та використання альтернативних джерел енергії;

·         організації партнерства «громада-бізнес-влада»;

·         стратегічного планування, комплексної оцінки середовища, адаптації та пом’якшення наслідків зміни клімату;

·         моніторингу дій влади та навчання громади (громадський нагляд та контроль);

·         формування енергетичного бюджету громади;

·         просування м’яких інформаційних заходів;

·         впровадження комплексних заходів скорочення витрат.

 

Умови участі:

 

·         Учасник конкурсу надає заповнену аплікаційну форму (формат Word документ) та її сканкопію з підписом Голови громади і печаткою (формат PDF).

·         Лист на офіційному бланку з підтвердженням про співфінансування

·         Заповнений «Опитувальник сучасного стану громади»

 

Всі матеріали надсилати на пошту громадської організації: lubnyfound@gmail.com

 

У темі листа вказати: konkurs_secap_назва громади

 

Перспективи: http://www.uhodameriv.eu/index_uk.html

 

Довідкова інформація: https://www.facebook.com/Centersupportsmallcity/

 

Головною метою конкурсу є відпрацювання дієвої структури допомоги малим містам, селищам та об’єднаним громадам в ініціації, плануванні, втіленні проектів власної модернізації енергетичного та фінансового менеджменту, енергозбереження, сталого розвитку, економії власних ресурсів, тощо.

 

Експерти Центру під час реалізації проекту будуть проводити моніторинг технологічних новацій в альтернативній енергетиці. Продовжиться робота по підключенню до проекту експертів з питань сталого розвитку. До співпраці планується залучити європейські і міжнародні фонди, фінансово-кредитні установи під гарантії держави, вищі наукові заклади  та енергетичні агенції.

 

Контакти: 095 317 24 47, 098 290 36 36, президент Фонду РЦЕДПБ, Руслан Щербаков.


 

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

До уваги переселенців

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців