Розпорядження № 122 від 10.04.2017 "Про стан автомобільних доріг в області та шляхи вирішення питань щодо їх поліпшення у 2017 році"

14.04.2017

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

10.04.2017

 

№ 122

Про стан автомобільних доріг в області та шляхи вирішення питань щодо їх поліпшення у 2017 році

 

 

 

Службою автомобільних доріг в області на виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування області використано 252,8 млн.грн., у тому числі:

  • з організації та безпеки дорожнього руху – 10,5 млн.грн.;
  • на зимове утримання автомобільних доріг – 40,9 млн.грн.;
  • на проведення аварійних робіт (ліквідація пошкоджень, руйнувань та деформацій покриття) – 91,3 млн.грн.


На автомобільних дорогах загального користування Житомирської області за минулий рік ліквідовано 330462 м2 ямковості, у тому числі:

  • на автомобільних дорогах державного значення – 206375 м2;
  • на автомобільних дорогах місцевого значення – 124087 м2.


Також проведено певні заходи спрямовані на підвищення безпеки дорожнього руху, зокрема:

  • встановлено та замінено дорожніх знаків - 4640 шт;
  • встановлено знаків маршрутного орієнтування - 11 шт;
  • встановлено сигнальних стовпчиків - 216 шт;
  • поновлено дорожню розмітку – 585,2 км;
  • виконано ремонт бар'єрного огородження – 6,9 км.


Згідно з витягом з плану фінансування дорожнього господарства у 2017 році за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання доріг загального користування", затвердженого 06.02.2017 та сформованого згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 14 р "Про розподіл коштів передбачених у Державному бюджеті за програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання доріг загального користування на 2017 рік" на розвиток мережі доріг загального користування Житомирської області на 2017 рік передбачені кошти державного бюджету в сумі 233 272,4 тис.грн., з яких на:

  • будівництво та реконструкцію – 5214,0 тис.грн. (викуп земельних ділянок при реконструкції Північного обходу м. Житомира – 4000,0 тис.грн., проектно-вишукувальні роботи майбутніх періодів – 1214,0 тис.грн.);
  • капітальний ремонт – 1195,6 тис.грн. (Південний обхід м. Житомира - а\д Глибочиця - Станишівка через Калинівку, Клітчин – 300,0 тис.грн., проектно- вишукувальні роботи - 895,6 тис.грн.);
  • поточний середній ремонт – 78714,1 тис.грн;
  • експлуатаційне утримання – 148 148,7 тис.грн.


Автомобільна мережа області включає в себе дороги комунальної власності, протяжність яких по території Житомирської області складає 10852,8 км.


Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" та внесених змін до бюджетного законодавства субвенція на 2016 рік для виконання робіт з ремонту, реконструкції доріг комунальної власності у населених пунктах Житомирської області не виділялась.


Для будівництва, реконструкції, ремонту та утримання доріг місцевого значення можуть використовуватись кошти місцевих бюджетів. Законом України від 28.12.2014 "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин" значно збільшено їх дохідну частину, зокрема, до місцевих бюджетів зараховується акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.


Таким чином, органи місцевого самоврядування мають змогу для проведення ремонтних робіт автодоріг залучати кошти, які надходять від акцизного податку.


Слід відмітити, що Службою автомобільних доріг в області, райдержадміністраціями та міськвиконкомами в умовах обмеженого фінансування галузі у минулому році не проводилися роботи з будівництва нових шляхів загального користування та комунальних доріг.


Разом з тим, потрібно зазначити, що майже всі дороги загального користування та комунальної власності області потребують капітального і поточного ремонтів. Крім того, необхідно поліпшити якість робіт з ремонту доріг, адже ямковий ремонт проводиться щороку, проте термін експлуатації відремонтованих ділянок дуже короткий.


На сьогодні робота основного дорожнього підприємства ДП "Житомирський облавтодор" не відповідає високим технологічним та технічним вимогам. Матеріально-технічна база облавтодору, районних дорожніх ремонтно-експлуатаційних дільниць застаріла.


З метою ліквідації зазначених недоліків, спрямування діяльності Служби автомобільних доріг в області та ДП "Житомирський облавтодор" на поліпшення експлуатаційного утримання стану автомобільних доріг в області, на виконання рішення колегії обласної державної адміністрації від 2017 року:


1. Рекомендувати Службі автомобільних доріг в Житомирській області та ДП "Житомирський облавтодор":


1) забезпечити належне зимове утримання автомобільних доріг загального користування області;


2) виконати роботи з реконструкції, проведення капітального та поточного ремонтів доріг області відповідно до плану будівельно–ремонтних робіт на 2017 рік, забезпечивши при цьому високу їх якість;


3) забезпечити до 01 червня 2017 року проведення поточного (ямкового) ремонту всіх доріг області загального користування;


4) провести, у першочерговому порядку, ремонт аварійно небезпечних ділянок доріг, зокрема тих, на яких найбільша концентрація дорожньо-транспортних пригод;


5) посилити контроль за ефективним використанням коштів на ремонт та утримання автомобільних доріг.


2. Рекомендувати Службі автомобільних доріг у Житомирській області, ДП "Житомирський облавтодор" спільно з управлінням превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Житомирській області забезпечити перевірку наявності обов’язкових дорожніх знаків та дорожніх розміток на дорогах області, при потребі встановити їх та нанести.


3. Головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам:


1) забезпечити належне зимове утримання доріг комунальної власності на підвідомчих територіях;


2) проаналізувати стан утримання доріг загального користування та комунальних доріг на підвідомчих територіях;


3) протягом квітня розробити заходи з ремонту та приведення в належний стан доріг і вулиць у кожному місті, селищі та селі;


4) спрямувати кошти, у першу чергу, на проведення ремонту доріг, що мають соціально-економічне значення для забезпечення належного функціонування транспортного руху в населених пунктах;


5) для виконання робіт з ремонту дорожнього покриття залучати райавтодори, інші підприємства та організації, розміщені на території відповідних територіальних громад;


6) до 1 травня 2017 року спільно із ДП "Житомироблавтодор", сільськими та селищними головами, головами об'єднаних територіальних громад забезпечити належний санітарний стан смуги відведення автомобільних доріг на підвідомчих територіях;


7) узяти під контроль питання про стан утримання автомобільних доріг на підвідомчих територіях і щопівроку заслуховувати про хід його виконання на колегіях та засіданнях виконкомів місцевих рад відповідно.


4. Райдержадміністраціям, рекомендувати міськвиконкомам, Службі автомобільних доріг у Житомирській області, ДП "Житомирський облавтодор" та управлінням превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Житомирській області щопівроку до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, надавати інформацію про виконання розпорядження управлінню промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації для подальшого узагальнення та інформування до 25 числа місяця, що настає за звітним періодом, облдержадміністрації.


6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Ясюнецького О.О.


 

Голова адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

До уваги переселенців

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців