Розпорядження № 500 від 14.12.2017 "Про внесення змін до обласного бюджету на 2017 рік"

19.12.2017

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

14.12.2017

 

№ 500

Про внесення змін до

обласного бюджету на 2017 рік

 

 

 

Відповідно до статей 6, 13, 18 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 року № 823-р «Про розподіл нерозподілених видатків медичної субвенції для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, у 2017 році», пункту 14 рішення обласної ради від 22 грудня 2016 року № 428 «Про обласний бюджет на 2017 рік», враховуючи висновки і пропозиції постійної комісії з питань бюджету і комунальної власності обласної ради від 14 грудня 2017 року № 35:

 

1. Внести такі зміни до загального фонду обласного бюджету на 2017 рік:

 

1) Збільшити доходи по ККДБ 41034200 „ Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам ” на суму 33 038,4 тис.грн.;

 

2) Збільшити видатки по головному розпоряднику коштів – управлінню охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації,
по КПКВКМБ 1418390 „ Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам”, по КЕКВ 2620 „Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів” на суму 33 038,4 тис.грн.

 

2. Внести зміни до міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету місцевим/державному бюджетам на 2017 рік згідно з додатком.

 

3. Райдержадміністраціям, рекомендувати органам місцевого самоврядування:


     розподілити обсяг медичної субвенції з державного бюджету, що збільшується, насамперед на оплату праці з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоров’я;


     вжити заходів до недопущення до кінця року утворення кредиторської заборгованості з виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоров’я;


     подавати щокварталу не пізніше ніж до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, управлінню охорони здоров'я Житомирської облдержадміністрації інформацію про використання бюджетних коштів для її узагальнення у розрізі адміністративно-територіальних одиниць та інформування облдержадміністрації щокварталу до 15 числа;


взяти до відома, що:


     в адміністративно-територіальних одиницях, закладами охорони здоров’я яких допущена заборгованість з виплати заробітної плати, строк виплати якої закінчився, медична субвенція спрямовується насамперед на обов’язкові виплати із заробітної плати;


     видатки, пов’язані із стимулюванням, преміюванням працівників закладів охорони здоров’я зазначених адміністративно-територіальних одиниць, а також незахищені видатки здійснюються виключно після погашення заборгованості з виплати заробітної плати, строк виплати якої закінчився;


     розпорядники бюджетних коштів до погашення такої заборгованості не беруть бюджетні зобов’язання та не здійснюють платежі за видатками, пов’язаними із стимулюванням, преміюванням працівників, та за іншими незахищеними видатками.

 

4. Розпорядження голови облдержадміністрації внести на розгляд та затвердження обласної ради.

 

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

 

 

Голова адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

 

 

                     

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців