Скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі

12.02.2018 11:55 Житомирська область, перевізники, тарифи, підняття, зниження, маршрут Версія для друку
219

1Скарги, які надходять від жителів області щодо перевезення вирішуються із перевізником одразу ж у телефонному режимі.

 

Про це розповіли в управлінні дорожнього будівництва та інфраструктури облдержадміністрації.

 

«Якщо на «гарячу лінію» надходить скарга, ми одразу вирішуємо у телефонному режимі із перевізником це питання. Найчастіше скарги пов’язані із тим, що у перевізників ціни вказані без страхового і станційного збору, а в касах з ними. Далі вже надаємо відповідь людині, яка звернулася», – сказав начальник відділу транспорту і зв’язку Валерій Ясинецький.

 

Загалом в управління надійшло близько 10 скарг.

 

Нагадаємо, що за дорученням голови Житомирської ОДА Ігоря Гундича перевізники на приміських та міжміських маршрутах, які підняли ціни на проїзд з нового року, знизили тарифи і встановили на рівні не більше, ніж +15% до вартості, яка діяла до нового року. На деяких маршрутах ціна квитка стала на 16 гривень меншою.

 

Якщо на певному маршруті тариф не зменшився або зменшився, але становить більше, ніж +15%, –  повідомляйте про це за телефоном гарячої лінії профільного управління (0412) 47-46-52.

 

 

 

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців