Законодавчо розширено шляхи надходжень до місцевих бюджетів

Завдяки активним діям Асоціації міст України та підтримці комітету Верховної Ради України з питань бюджету, Міністерства фінансів України та Міністерства соціальної політики Верховною Радою України ухвалено зміни до Бюджетного кодексу України. Зокрема, внесено зміни до ст. 64 Бюджетного кодексу, якими передбачено, що адміністративні штрафи та інші штрафні санкції, що накладаються виконавчими органами місцевих рад, зараховуються до відповідних місцевих бюджетів.

 

Вагомим фактором є те, що вже з 1 січня 2019 штрафні санкції за порушення законодавства про працю, накладені виконавчими органами міських рад міст обласного значення та рад об'єднаних територіальних громад, зараховуватимуться до відповідних бюджетів місцевого самоврядування.

 

Зазначені законодавчі зміни сприятимуть здійсненню ефективного контролю за дотриманням трудового законодавства та наповненню місцевих бюджетів.

 

Довідково. Яким чином органи місцевого самоврядування здійснюють свої повноваження в даному напрямку?

 

 

Відповідно до частини третьої статті 34 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” до повноважень виконавчих органів міських рад міст обласного значення та об'єднаних територіальних громад належить:

 

1) здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством;

 

2) накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.

 

Згідно з п. 2 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295, державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань інспекторами праці:

 

Держпраці та її територіальних органів;

 

виконавчих органів міських рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад (з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин).

 

Починаючи з травня 2017 року триває процес утворення підрозділів або введення посад інспекторів праці у виконавчих органах міських рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад.

 

Наразі в області станом на 1 грудня 2018 року видано 17 посвідчень інспекторів праці (у Білокоровицькій, Барашівській, Лугинській, Ємільчинській, Хорошівській, Новоборівській та Попільнянській селищних об'єднаних територіальних громадах та у виконавчих органах Баранівської, Бердичівської, Коростенської, Коростишівської, Овруцької, Олевської, Малинської та Радомишльської  міських рад).

 

 

 

 

                     

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців