Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг з організації, в т.ч. просування та проведення навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів на території України в 2018 році

Житомирський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації, в т.ч. просування та проведення  навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів  на території України в 2018 році. Орієнтовна середня кількість заходів 3-5 в місяць, орієнтовна кількість учасників кожного заходу – 10-30 осіб.

 

Пропозиції  повинні бути подані особисто, поштою або на електронну адресу не пізніше 18 год. 00 хв. 12 вересня 2018  року до Житомирського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: 10014 м. Житомир вул. Михайлівська, 8/1 або на електронну адресу: zhytomyr@lgdc.org.ua із темою листа, зазначеною на конверті,«Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації, в т.ч. просування та проведення  навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів  на території України в 2018 році».

 

Участь у конкурсі можуть взяти юридичні особи та фізичні особи – підприємці (стосовно ФОП - ІІІ група платників єдиного податку), які можуть здійснювати відповідну діяльність на підставі відповідних КВЕД.

 

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

 

1)      Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою  (у разі наявності) Форми комерційної пропозиції (додаток 1)

 

2)      Копій документів,  що надаються учасником:

  • Витягу з ЄДР;
  • Витяг з Реєстру платників ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), довідки ДФС про сплату єдиного податку.

Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи.

 

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

 

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

 

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість» та «якість». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

 

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10  місяців.

 

Учасники відкритого конкурсу у разі не згоди із діями Замовника мають право надіслати скаргу на його адресу. Замовник зобов’язаний забезпечити належний розгляд відповідної скарги у визначений законодавством термін та надіслати копію такої скарги з додатками на адресу голови Правління Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

 

Конкурс відбудеться  за умови отримання щонайменше трьох пропозицій від непов’язаних потенційних претендентів.

 

Про результати відкритого  конкурсу учасників буде повідомлено після проведення процедури визначення переможця закупівлі.

 

Детальну інформацію можна отримати за електронною адресою iryna.moroz@lgdc.org.ua, або до контактної особи: Мороз Ірина Миколаївна за телефоном:  +38 (067) 618- 51-21

 

 

Додаток 1 до

Оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

з організації заходів

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

 "КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ"

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 

 

-          юридична

 

 

-          фактична

 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг з організації заходів

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації, в т.ч. просування та проведення  навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів  на території України в 2018 році.

 

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника за наступною вартістю:

 

Поселення учасників

Вартість поселення за одну добу в готельному номері категорії, не вище стандарт.

(інформацію  подати по наступним містам та кількості:

*. м. Житомир – 5готелів;

* м. Бердичів, Коростень, Новоград-Волинський- 2 готелі;

* м. Малин ,Овруч, Олевськ, Чуднів, Баранівка, Коростишів, Радомишль, Андрушівка – 1 готель)

 

Зразок заповнення

Варіанти:

Назва готелю  __________  адреса_______________

Вартість          за 1 особу в одномісному _____________грн.

                        за 2 особи в двомісному    _____________грн.

 

 

Сніданок

Вказується по всіх запропонованих готелях

Зразок заповнення

Назва готелю  __________ адреса________________

Включений:   так____ ні____ ( Вартість _______ грн.)

 

 

Харчування учасників

Вартість на одну особу

орієнтовне меню харчування додається до  Комерційної пропозиції

(інформацію  подати по наступним містам та кількості:

*м. Житомир – 5 закладів харчування/готелів,

* м. Бердичів, Коростень, Новоград-Волинський, Малин ,Овруч, Олевськ, Чуднів, Баранівка, Коростишів, Радомишль, Андрушівка  - 2 заклади харчування/готелі;

* смт. Брусилів, Ємільчино, Лугини, Любар, Народичі, Попільня, Пулини, Романів, Ружин, Хорошів, Черняхів -1 заклад харчування/готель

Зразок заповнення

Варіанти

Назва закладу/готелю____________адреса_________________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн.

 

Оренда конференц-зали

 

Оренда конференц- зали (до 50/150 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран (приміщення можуть бути спеціалізованими так і у приміщеннях готелів, закладів харчування)

(інформацію  подати по наступним містам

*м. Житомир – не менше 3 залів.

*м. Бердичів, Коростень, Новоград-Волинський, Малин ,Овруч, Олевськ, Чуднів, Баранівка, Коростишів, Радомишль, Андрушівка 

Зразок заповнення

Варіанти

До 50 осіб

Назва  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                         за 1 день ___________ грн.

До 150 осіб

Назва  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                               за 1 день ________ грн.

.

 

Організація доправлення учасників

Перевезення мікроавтобусом (до 20 осіб), включно посадку/висадку пасажирів по всій території України

1 км

_____ грн

Марки наявних мікроавтобусів, роки їх випуску, кількість місць

(вказати декілька транспортних засобів)

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Перевезення середнім автобусом( від 20 до 35 осіб), включно посадку/висадку пасажирів по всій території України

1 км

_____ грн

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць (вказувати декілька транспортних засобів)

 

 

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Перевезення велеким автобусом(від 35 і більше осіб), включно посадку/висадку пасажирів по всій території України

1 км

_____ грн

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць

(вказувати декілька транспортних засобів)

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Вартість обслуговування

Вартість обслуговування

Сума _______ грн.

або ___% від замовлення

 

 

1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

 

2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.

 

3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту  надання послуг.

 

4. Інформація про запропоновані готелі та меню харчування додається

 

 

Дата:

 

_____________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою у разі наявності)

підпис

 

 

                     

Електронні закупівлі

Децентралізація

Детінізація доходів громадян та зайнятості населення

Телефонний довідник

Рада регіонального розвитку

 

До уваги переселенців

 

Соціальний діалог

 

Звіт про використання бюджетних коштів

Стратегія розвитку Житомирської області на період до 2020 року

Звіти про виконання завдань Державної стратегії регіонального розвитку

Регуляторна діяльність

Дошка оголошень

Книги пам'яті

Звіт про виконання Державного бюджету

Моніторинг та оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів рад міст обласного значення

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців